اعلام زمان عرضه هامر برقی در بازار

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، هنگامی که هامر برقی GMC 2022 به بازار عرضه شد، شرکت GMC خاطر نشان کرد که تریم های پایین تر هم در دسترس قرار خواهد گرفت. از این رو شرکت جزئیات بیشتری را در مورد آن تریم ها در اختیار گذاشته است، و اکنون خوب است بدانیم که تنها تریم برای فروش در سال آینده، Edition1، تنها در 10 دقیقه کاملاً فروخته شد. با این حال، زمان زیادی طول می کشد تا همه آن ها در دسترس قرار بگیرند.

اعلام زمان عرضه هامر برقی در بازار

EV2، نسخه اولیه هامربرقی GMC است. قیمت این مدل از 79.995 دلار آغاز می گردد، و برخلاف Edition1، تنها دو موتور دارد، که هر کدام در انتهای وسیله تعبیه شده است و هر یک در قفل الکتریکی تفاوت های خود را دارد. بازده این خودرو حدود 625 اسب بخار است و 7.400 پوند فوت گشتاور دارد. به خاطر داشته باشید که این و همه اعداد گشتاور های گزارش شده به دلیل ارقام بسیار بالا پس از ضرب گشتاور در انتقال های تک سرعتی در نظر گرفته شده است. شرکت اعداد گشتاور در موتور ها را ارائه ننموده است، که در این صورت با دیگر خودرو های برقی بیشتر قابل مقایسه می شد.

محدوده حرکتی نیز به 250 مایل کاهش پیدا نموده است، که احتمالاً به دلیل کوچک تر شدن بسته باتری باشد. شارژ سریع هم به 400 ولت محدود می گردد، بنابراین به سرعت تریم های بالاتر نخواهد بود. صفحات جدا شونده سقف، پنجره جمع شدنی عقب، درب عقب MultiPro، سوپر کروز و لاستیک های 35 اینچی همگی استاندارد هستند. EV2 آخرین رده تریم ها خواهد بود که هدف شرکت این است که بهار سال 2024 به فروش برسد. این یعنی هواداران مدل مذکور باید تا سه و نیم سال دیگر برای خرید این ماشین صبر نمایند.

رده بعدی، EV2X است که یک سال زودتر یعنی در بهار سال 2023 عرضه می گردد. سیستم نیرو محرکه این خودرو مانند EV2 خواهد بود، اما 800 ولت شارژ سریع و 300 مایل محدوده حرکتی به آن افزوده می گردد. همچنین تعلیق ذرات تطبیق پذیر و قابلیت راهنمایی چهار چرخ از دیگر ویژگی های آن هستند؛ قیمت این مدل 89.995 دلار است.

جدیدترین مدل هامر برقی که تریم Edition1 نیست و بنابراین به فروش نرسیده است EV3X خواهد بود. این خودرو دارای سه موتور است و در پاییز 2022 به قیمت 99.995 دلار به فروش می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط با حوزه خودرو را در صفحه اختصاصی خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1276

به "اعلام زمان عرضه هامر برقی در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان عرضه هامر برقی در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید