تور دوحه: افزایش پرواز های هفتگی هما به دوحه

به گزارش مرجع مقالات، خبرگزاری خبرنگاران-شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از افزایش پرواز های هفتگی هما به دوحه اطلاع داد و بیان کرد: از تاریخ نهم اسفند 1400 پرواز های بین المللی این هواپیمایی از منطقه جنوب کشور افزایش می یابد.

تور دوحه: افزایش پرواز های هفتگی هما به دوحه

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،در پی درخواست هموطنان استان فارس و ایرانیان ساکن قطر برای سفر به اماکن سیاحتی، زیارتی و تاریخی استان فارس و افزایش تبادلات تجاری بین دو کشور، دومین پرواز هفتگی هما از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد فرودگاه بین المللی دوحه از روز نهم اسفندماه امسال برقرار خواهد شد.

این پرواز در روز های دوشنبه هر هفته با شماره پرواز 683 در ساعت 9 و 15 دقیقه فرودگاه شیراز را ترک و در ساعت 10 و پنج دقیقه وارد فرودگاه دوحه می گردد.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز 682 در ساعت 11 و پنج دقیقه از فرودگاه دوحه پرواز نموده و در ساعت 12 و 45 دقیقه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به زمین می نشیند.

نخستین پرواز هفتگی این راستا از 17 تیرماه امسال در روز های پنجشنبه هر هفته انجام می گردد.

لازم به ذکر است؛ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه شهید دستغیب شیراز 9 پرواز داخلی به مقاصد تهران، آبادان، بندرعباس، لاوان، مشهد، کیش، بندرلنگه، اصفهان و اهواز و بعلاوه سه پرواز بین المللی به کشور های کویت، امارات متحده عربی و قطر انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1991

به "تور دوحه: افزایش پرواز های هفتگی هما به دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: افزایش پرواز های هفتگی هما به دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید