افشاردوست: نباید در توانایی های آلکنو شک کرد، لهستانی ها کاملا با برنامه پیش می فرایند

به گزارش مرجع مقالات، عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: بهترین حالت برای استفاده از آلکنو، بستن یک قرارداد بلند مدت از المپیک توکیو تا المپیک بعد از آن است.

افشاردوست: نباید در توانایی های آلکنو شک کرد، لهستانی ها کاملا با برنامه پیش می فرایند

محمود افشاردوست در گفت وگو خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حضور احتمالی ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم ملی روسیه به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: آلکنو، مربی خوب و با رزومه ای است که نتایج بی نظیری در تیم ملی روسیه و تیم زنیت کازان گرفته است. او به عنوان قهرمانی المپیک رسیده و بسیار با دیسیپلین و محکم است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: سیستم والیبال روسیه با ایران کاملاً متفاوت است و این موضوعی است که به مرور زمان تعیین خواهد شد. در واقع هنر آلکنو این خواهد بود که بین سیستم والیبال روسیه و ایران، تعادل و ارتباط برقرار کند. البته نباید در توانایی های آلکنو شک کرد و رزومه او نشان دهنده همه چیز است.

وی شرح داد: موضوع مهم دیگر، مدت زمان قراردادی است که با این مربی بسته می شود. نتایج تیم ملی ایران در المپیک توکیو با توجه به گروه بندی تا حد زیادی قابل پیش بینی است. به نظر من بهترین حالت برای استفاده از آلکنو، بستن یک قرارداد بلند مدت از المپیک توکیو تا المپیک بعد از آن است. آلکنو قطعا مربی توانایی است و در صورتی که در ایران بماند، حضور او بسیار مفید خواهد بود.

مربی پیشین تیم ملی والیبال در مورد اردوها و دیدارهای تدارکات تیم ملی والیبال لهستان به عنوان نخستین حریف ایران در المپیک توکیو گفت: من چند ماه قبل هم گفتم که فدراسیون می تواند، سالن والیبالی را ضدعفونی و قرنطینه کند تا میزبان اردوهای تیم ملی باشد. لهستان چنین کار را در این روزهای کرونایی انجام داد و علاوه بر برگزاری اردو، چند دیدار محبت آمیز هم برگزار کرد. این نشان می دهد که لهستانی ها فارغ از اینکه مسابقه دارند یا نه، کاملا با برنامه پیش می فرایند. بازیکنان لهستان در این اردو و در کنار هم به تمرین و مرور تاکتیک پرداختند. برگزاری چنین اردوهایی به سود بازیکنان و کادر فنی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1126

به "افشاردوست: نباید در توانایی های آلکنو شک کرد، لهستانی ها کاملا با برنامه پیش می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاردوست: نباید در توانایی های آلکنو شک کرد، لهستانی ها کاملا با برنامه پیش می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید