امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون کاراته و سازمان تربیت بدنی ارتش

به گزارش مرجع مقالات، با حضور مسئولان فدراسیون کاراته و سازمان تربیت بدنی ارتش تفاهم نامه همکاری امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون کاراته و سازمان تربیت بدنی ارتش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، عصر روز گذشته به دعوت امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش از رئیس فدراسیون کاراته، جلسه هم اندیشی فدراسیون کاراته و تربیت بدنی ارتش برگزار گشت.

در این جلسه ضمن امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون کاراته و سازمان تربیت بدنی ارتش در بخش های همگانی، قهرمانی، آموزشی و مسابقات، بر برنامه ریزی و پیگیری شروع آموزش های رشته کاراته در مراکز آموزش و دانشگاه های نظامی ارتش با رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های ابلاغی تاکید شد.

همچنین مقرر شد زیرساخت های برگزاری مسابقات کاراته در دو بخش کاتا و کومیته با توجه به ظرفیت های موجود در یگان های ارتش بررسی و با رویکردی همراه با استعدادیابی اجرایی گردد.رشته ورزشی کاراته جزو رشته های فعال و کاربردی در نیروهای مسلح کشور و ارتش است.

در این جلسه، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تشکر از حمایت های سازمان تربیت بدنی ارتش از رشته ورزشی کاراته، نسبت به اهدای حکم سرهنگ خلبان علی حاج انوری رئیس هیئت کاراته ارتش و سرگرد خلبان مهدی حسین پور دبیر هیات کاراته ارتش اقدام کردند.

امیر جمشید فولادی نیز در این جلسه ضمن تشکر از همکاری فدراسیون کاراته در بهره گیری از ظرفیت های موجود بر تشکیل کمیته اندیشه ورز با حضور نخبگان و پیشکسوتان کاراته ارتش و کارشناسان فدراسیون تاکید کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1482

به "امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون کاراته و سازمان تربیت بدنی ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون کاراته و سازمان تربیت بدنی ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید