انصاری فرد: با صفر ریال گل محمدی و همکارانش، اوساگونا و استوکس را جذب کردیم، دربی را می بریم

به گزارش مرجع مقالات، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد تیم فوتبال این باشگاه پیروز ملاقات فردا مقابل استقلال خواهد شد.

انصاری فرد: با صفر ریال گل محمدی و همکارانش، اوساگونا و استوکس را جذب کردیم، دربی را می بریم

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد در مراسم رونمایی از اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس گفت: از مجموعه بانک گردشگری و آقایان جهانگیری، شهیدی، ثابتی، جمشیدی و ... تشکر می کنم. نام پرسپولیس بزرگ و گرامی است. از 11 سالگی طرفدار پرسپولیس هستم. از بچگی از محله مان در پیروزی به استادیوم شهید شیرودی می رفتم تا بازی پرسپولیس را ببینم. خاطرات خیلی خوبی از پرسپولیس و طرفدارانش دارم.

وی در ادامه افزود: برند پرسپولیس بسیار قوی است، اما متأسفانه زیر دست و پاست. برنامه های زیادی داریم که ان شاءالله آنها را انجام خواهیم داد. سهم طرفداران پرسپولیس خوشحالی از برد بود، اما حالا می خواهیم برنامه های بهتری برای آنها داشته باشیم. قرار است در ابتدا طرفداران را احراز هویت کنیم و سپس با استفاده از بانک گردشگری به آنها خدمات بدهیم. ما مثلث بسیار خوبی داریم و در باشگاه پرسپولیس همراه با بانک گردشگری و شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار برند پرسپولیس همکاری خیلی خوبی خواهیم داشت.

انصاری فرد توضیح داد: از زمانی که کار را دوباره در پرسپولیس شروع کردیم حدود 80 درصد توان ما برای بدهی ها رفت. ما دو روز فقط برای نقل وانتقالات فرصت داشتیم، اما توانستیم با صفر ریال یحیی گل محمدی و همکارانش، اوساگونا و استوکس را جذب کنیم. بارها شرایط ما به مو رسید، اما پاره نشد. دل پاک طرفداران همواره حامی ما بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: طرح های خیلی خوبی داریم. می خواهیم شرایطی ایجاد گردد که طرفدار پرسپولیس تمام مایحتاج روزانه تا بیمه، بلیت مترو و ... را از اپلیکیشن پرسپولیس دریافت کند. به طرفداران نوید می دهیم علاوه بر نیازمندی باشگاه، بتوانیم به آنها خدمات بدهیم.

انصاری فرد افزود: فردا ان شالله با برد از دربی بیرون می آییم، چرا که شرایط تیم خیلی خوب است. ما پنج امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم و امیدوارم با کوشش کادر فنی با دانش، بازیکنان توانمند و باغیرت و حمایت پیشکسوتان و طرفداران با پیروزی هدیه خوبی به طرفداران بدهیم.

انتهای پیا،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 721

به "انصاری فرد: با صفر ریال گل محمدی و همکارانش، اوساگونا و استوکس را جذب کردیم، دربی را می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: با صفر ریال گل محمدی و همکارانش، اوساگونا و استوکس را جذب کردیم، دربی را می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید