هتل اینتل استانبول؛ هتلی رده بالا و لوکس با خدمات حرفه ای، عکس

به گزارش مرجع مقالات، جذابیت و معروفیت این محله به میزان ای هست که هتل ها و اقامتگاه های فراوانی مطابق با ذائقه و بودجه های مختلف در آن ساخته گردد اما اگر در پی هتلی رده بالا و لوکس هستید، هتل اینتل گزینه مناسبی برای اقامت است.

هتل اینتل استانبول؛ هتلی رده بالا و لوکس با خدمات حرفه ای، عکس

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

این هتل تنها 150 متر با میدان تقسیم فاصله دارد و خیابان استقلال که از خیابان های مشهور استانبول است هم تنها با کمی پیاده روی در دسترستان خواهد بود لازم به گفتن نیست که با دسترسی به این 2 نقطه مهم به جهانی بی کرانی از مغازه ها، فروشگاه ها و کافه ها دسترسی خواهید داشت.

به جز این موقعیت عالی، هتل اینتل خدمات و امکانات مختلفی مانند وای فای رایگان و تراس با چشم انداز ای از شهر را در اختیار مهمانانش می گذارد و کارکنان آن به چندین زبان مختلف جهان مانند عربی، انگلیسی، روسی و ترکیه ای آشنا هستند.

خدمات و امکانات عمومی هتل اینتل استانبول

دلایل زیادی برای انتخاب اینتل به اسم هتل وجود دارد. اصلی ترین علت موقعیت ایده آل هتل برای آن هایی است که با هدف خرید از مراکز خرید استانبول، بلیط هواپیما خارجی تهیه نموده اند. این موقعیت جغرافیایی باعث محبوبیت هتل بین زوج های جوان شده است. در کنار این موقعیت خوب، هتل Inntel Hotel Istanbul خدمات و امکانات مختلفی را برای مهمانانش ایجاد نموده است.

مهمانانی که اقامت در اینتل را انتخاب نمایند به خدمات روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشک شویی، لباس شویی و خدمات اتو دسترسی خواهند داشت. اگر با خرید بلیط مقرون به صرفه استانبول به این شهر سفر نموده اید حتما در پی وسیله های مختلفی در حمل و نقل عمومی در استانبول خواهید بود اما اگر در هتل اینتل اقامت داشته باشید می توانید با استفاده از خدمات کرایه اتومبیل بدون هیچ دردسری از درب هتل سوار اتومبیل شده و به جاذبه ها و کاخ های استانبول سری بزنید.

مهمانانی که به هر علتی به وسیله ها و تجهیزات کاری- اداری احتیاج داشتند، می توانند با درخواست از بخش پذیرش هتل به دستگاه فکس/ فتوکپی و مرکز تجاری و تجهیزات برگزاری جلسات دسترسی داشته باشند.

از نظر امنیت هم خیالتان تخت باشد! هتل اینتل علاوه بر کپسول های آتش نشانی، زنگ هشدار دود را در نقاط مختلف هتل نصب نموده است. بعلاوه دوربین مدار بسته هم در خارج از بنای هتل و فضاهای عمومی هتل نصب شده و در کنار این دوربین مدار بسته، نگهبانی هتل به صورت 24 ساعته انجام می گردد. صندوق امانات هم در هتل وجود دارد تا وسیله های ارزشمند خود را در آن به امانت گذاشته و به بازدید از جاهای دیدنی استانبول بروید.

استانبول شهری پر جاذبه است که بازدید از هریک از این جاذبه ها احتیاجمند تهیه بلیط است. گاهی اوقات به علت حجم زیاد بازدیدنمایندگان ممکن است ساعت های طولانی ای را صرف تهیه بلیط بکنید اما با اقامت در هتل Inntel Hotel Istanbul می توانید از کارکنان بخش کانسیرج هتل درخواست یاری کنید تا به وسیله تماس تلفنی هماهنگی های لازم برای تهیه بلیط جاهای دیدنی مانند موزه های استانبول را برایتان تهیه نمایند. دیگر خدمات گردشگری هتل اینتل شامل خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و چک این/ چک اوت اختصاصی هستند.

اتاق های هتل

اینتل اتاق های مختلفی دارد که همگی عایق صدا هستند و با توجه به تعداد همراهانتان می توانید اتاق مورد نظر را برای اقامت رزرو کنید. اتاق های خانواده، اتاق های بدون آلرژی و اتاق های بدون سیگار از جمله اتاق های هتلند. این هتل 18 اتاق استاندارد دابل، 6 اتاق استاندارد توئین، 6 اتاق دلوکس دابل و 6 اتاق سوپریور تریپل دارد.

اتاق های استاندارد دابل دارای 1 تخت دابل با چشم انداز ای از خیابان و شهر، اتاق های استاندارد توئین دارای 2 تخت سینگل با چشم انداز ای از شهر، اتاق های دلوکس دابل دارای 1 تخت دابل با چشم انداز ای وسیع از شهر و اتاق های سوپریور تریپل آن دارای 1 تخت سینگل و 1 تخت دابل با چشم انداز ای از خیابان و شهر هستند.

امکانات اتاق های هتل

مهمانان در اتاق های اینتل به اینترنت هتل دسترسی داشته و می توانند عکس های زیبای خود از جاذبه ها و شهربازی های استانبول را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. تمامی اتاق های Inntel Hotel مجهز به سیستم تهویه مطبوع و درب اتاق ها از نوع کلید الکترونیکی است. اوقاتی که ترجیح می دهید در اتاقتان بمانید و حال بیرون رفتن و بازدید از جاهای تفریحی استانبول را ندارید می توانید از تلویزیون ال سی دی اتاق کانال های ماهواره ای و برنامه های مختلف تلویزیونی را دیدن کنید.

مینی بار، دستگاه چای/ قهوه ساز، حوله تن پوش، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، دمپایی و زنگ بیدارباش از دیگر امکانات اتاق های اینتل هستند.

امکانات تفریحی و تفریح هتل

اینتل با اینکه هتلی 4 ستاره و لوکس است اما امکانات تفریحی و تفریح ای ندارد. البته برای بچه ها شبکه تلویزیونی کودک وجود دارد تا بچه ها بتوانند در طول اقامت خود از برنامه ها و کارتون های مناسب سن خود استفاده نمایند.

رستوران هتل

هتل اینتل تنها دارای 1 رستوران است اما همین رستوران در وعده های غذایی مختلف از صبحانه تا شام را آماده پذیرایی از مهمانان است. این رستوران منوی متنوعی از غذاهای آسیایی، بین المللی و ترکیه ای را دارد با این حال شکم گردهایی که به عشق تجربه غذاهای محلی ترکیه بلیط هواپیما استانبول خریده اند می توانند در خیابان های مشهور استانبول به شکم گردی بپردازند.

فاصله هتل اینتل استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان تقسیم: 0.3 کیلومتر

فاصله تا خیابان استقلال: 0.3 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: 0.5 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 1.4 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا:1.7 کیلومتر

فاصله تا بازار ادویه استانبول: 2.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1712

به "هتل اینتل استانبول؛ هتلی رده بالا و لوکس با خدمات حرفه ای، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اینتل استانبول؛ هتلی رده بالا و لوکس با خدمات حرفه ای، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید