ایلان ماسک پیشنهاد خرید کامل توییتر را داد

به گزارش مرجع مقالات، خبرگزاری خبرنگاران- ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پیشنهاد خرید 100 درصدی توییتر را به قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی داده است. ماسک روز پنجشنبه این نکته را در پرونده ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گفت.

ایلان ماسک پیشنهاد خرید کامل توییتر را داد

به گزارش سرویس علمی خبرنگاران؛ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پیشنهاد خرید 100 درصدی توییتر را به قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی داده است. ماسک روز پنجشنبه در پرونده ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گفت که توییتر پتانسیل فوق العاده ای دارد و او می خواهد قفل آن را باز کند.

ماسک تاکید نمود:من در توییتر سرمایه گذاری کردم زیرا به پتانسیل آن برای تبدیل شدن به بستری برای آزادی بیان در سراسر دنیا اعتقاد دارم و معتقدم آزادی بیان یک الزام اجتماعی برای یک دموکراسی کارآمد است. با این حال، از زمانی که سرمایه گذاری خود را انجام دادم، اکنون متوجه می شوم که این شرکت نه شکوفا خواهد شد و نه به این امر اجتماعی در شکل فعلی آن خدمت می نماید. توییتر باید به عنوان یک شرکت خصوصی تبدیل گردد. در نتیجه، من پیشنهاد خرید 100٪ توییتر را به قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی، 54٪ قسط در روز قبل از آغاز سرمایه گذاری در توییتر و 38٪ قسط در روز قبل از اعلام عمومی سرمایه گذاری خود دارم. ماسک گفت: پیشنهاد من برترین و آخرین پیشنهاد من است و اگر پذیرفته نگردد، باید در جایگاه خود به عنوان سهامدار تجدید نظر کنم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2048

به "ایلان ماسک پیشنهاد خرید کامل توییتر را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک پیشنهاد خرید کامل توییتر را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید