این آویزهای تزیینی خانه شما را بی نظیر می کنند

به گزارش مرجع مقالات، همیشه برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل خود نیازی به هزینه های زیاد نیست؛ بلکه گاهی اوقات شما می توانید با استفاده از چند راهکار ساده و کم خرج هم به هدف مورد نظر خود دست یابید.

این آویزهای تزیینی خانه شما را بی نظیر می کنند

استفاده از آویزهای تزیینی یکی از راهکارهای کم هزینه است که شما می توانید با خرید این آویزهای تزیینی به هدف خود دست یابید. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی آویزهای تزیینی در دکور منزل می پردازیم.

آویزهای تزیینی در دکور منزل

برای زیباتر جلوه دادن دکوراسیون داخلی از راهکارهای مختلفی استفاده می شود که هر یک از آن ها می توانند زندگی را برای ما سرشار از حس آرامش و آسایش خاطر کنند. در ادامه در خصوص آویزهای تزیینی و نقش آن ها در دکوراسیون داخلی منزل صحبت خواهد شد.

نقش آویزهای تزیینی در زیبایی دکوراسیون داخلی

نگاه کردن به دیوارهای خشک و بی روح برای هیچکس جذابیتی ندارند. به همین جهت بهتر است به منظور زیباتر جلوه دادن دیوارهای پذیرایی و اتاق خواب و غیره در هر مکانی از وجود آویزهای تزیینی استفاده کرد. آویزهای تزیینی که ممکن است بنا به صلاحدید دکوراتیو یا طراحان دکوراسیون متفاوت باشد، به نوبه خود می تواند شکل ظاهری دیوارها و ستون های منزل شما را بسیار زیبا جلوه دهند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب هرگز این 5 وسیله را در چیدمان منزل به کار نبرید سر بزنید.

گلدان های آویز

یکی از آویزهای تزیینی که تاثیر زیادی در دکوراسیون خانه دارد گلدان آویز است. استفاده از گلدان های آویز نه تنها دکوراسیونی شیک و خاص به منزل شما می دهد بلکه باعث صرفه جویی بسیاری در فضا می شود. انواع مختلفی از گلدان ها با جنس های مختلف را می توان به صورت آویزانی استفاده کرد. در ادامه با چندین ایده چیدمان گلدان های آویز آشنا می شویم.

استفاده از آویز مکرومه از آویزهای تزیینی در دکور منزل

استفاده از آویزهای مکرومه به تازگی باب شده است و افراد زیادی طرفدار این هنر دستی شده اند. هنر مکرومه بافی را می توانید با تمرین یاد بگیرید و خودتان مکرومه های رنگارنگ ببافید. آویزان کردن گلدان ها در مکرومه های دست ساز می تواند به منزل شما جلوه ای سنتی و هنری بدهد. البته با کمی خلاقیت می توانید با انتخاب ترکیب رنگی و گیاهان مناسب جلوه ای مدرن از گلدان های مکرومه بسازید.

استفاده از چوب تخته ای

تخته چوب های دوریختنی معمولا در هر خانه ای پیدا می شوند. با کمی خلاقیت می توانید این تخته چوب ها را به کار بگیرید و دکوراسیونی شیک برای منزلتان بسازید. برای این کار کافیست یک تخته چوب با اندازه و رنگ موردنظر پیدا کنید و دو طرف آن سوراخ ایجاد کنید. بعدا می توانید یک طناب کنفی به آن بسته و از سقف آویزان کنید. با قرار دادن گلدان گیاهان آویز روی قفسه آویزی که ساخته اید می توانید از زیبایی آن لذت ببرید.

آویزان کردن کوکداما

این در واقع یک روش ژاپنی است. در این روش ریشه گیاه را در خزه و خاک می پیچند و دور آن کنف می بندند. کوکداما نیازی به گلدان ندارد و به همان صورت نگهداری می شود. انواع کوکداما را به راحتی می توانید بدون نیاز به گلدان به صورت آویز استفاده کنید. یک روش خلاقانه برای چیدمان گلدان آویزانی، گلدان وارونه است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب هرگز خانه کوچک را اینگونه چیدمان نکنید! سر بزنید.

تراریوم های آویزی از آویزهای تزیینی در دکور منزل

تراریوم ها ظاهری مدرن و خاص دارند و می توانند باعث زیبایی هر مکانی شوند. از تراریوم تنها به عنوان آیتم های رومیزی استفاده نمی شود بلکه انواع آویز آن هم طرفداران زیادی دارد. چندین تراریوم کوچک که در ارتفاع های مختلف کنار هم آویزان شده اند یک منظره فوق العاده ایجاد می کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب نظم دهی آسان به ریخت و پاش آشپزخانه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2105

به "این آویزهای تزیینی خانه شما را بی نظیر می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آویزهای تزیینی خانه شما را بی نظیر می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید