بازسازی منزل با کمترین هزینه

به گزارش مرجع مقالات، نوسازی انتخابی هوشمندانه برای به حداکثر رساندن ارزش ملک تان است. در طول فرایند بازسازی منزل با کمترین هزینه باید با بودجه محدودی که داریم، کارها را مدیریت کنیم. نوسازی خانه می تواند هزینه ای بسیار گزاف را به وجود آورد باشد زیرا می تواند باعث گردد خانه تان را به راحتی به یک مکان لوکس تبدیل کنید. بنابراین باید مفاهیم بسیاری را در نظر بگیریم. باید بودجه را برای عوامل مشخصی در نظر داشته باشید.

بازسازی منزل با کمترین هزینه

جهت دریافت خدمات آلاچیق دو طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

بازسازی منزل با کمترین هزینه

با بالا رفتن هزینه ها، خرج و مخارج زندگی همه افراد به دنبال دریافت خدمات ارزان و کیفیت به نسبت مطلوب هستند. در زمینه بازسازی و نوسازی بنا نیز یکی از مهمترین مسائل بازسازی منزل با کمترین هزینه است. با به کار بردن راه حل هایی که در این زمینه تیم تخصصی بازسازی ساختمان خبرنگاران در اختیارتان می گذارد می توانید با تغییراتی شاید کم و کوچک در بعضی قسمت های ساختمان مانند آشپزخانه، حمام، اتاقها، اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی تا حدود بسیار زیادی به کاهش هزینه ها یاری نموده و آنها را مدیریت نمایید.

بازسازی آشپزخانه

شاید تقریبا مهمترین قسمت بازسازی منزل با کمترین هزینه، بازسازی آشپزخانه باشد. قلب و روح هر خانه، آشپزخانه آن است که با بازسازی و تعویض بعضی قسمت های آن، می توان با هزینه ای پایین تاسیسات آن را تغییر داده و مطابق میلتان آن را بر اساس بر مد روز بسازید. برای تعویض پیشخوان آشپزخانه می توانید از سنگ ساده و طبیعی بهره ببرید که کاری نسبتا ساده است. برای این کار تنها کافیست اندازه های دقیق پیشخوان را اندازه بگیرید. برای تعویض کابینت های قدیمی، می توانید خودتان با استفاده از پیچ گوشتی لولاهای کابینت های قدیمی را شل کنید، دستگیره های آنها را در آورده و دربها را جدا کنید. می توانید برای کاهش هزینه ها کابینت قدیمی تان را نیز برای فروش بگذارید. سپس کابینت جدید را نصب نمایید.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی حمام

در بازسازی ساختمان قدیمی به دلیل اهمیت رعایت بهداشت و تمیزی، حمام و سرویس بهداشتی شاید جزو اولین مکان هایی باشد که بازسازی در آن باید انجام گردد. با تغییر دسته های قدیمی شیر و سر دوش به راحتی می توانید ظاهر حمام خود را از قالب قدیمی و کهنه به حمامی جدید و مدرن تغییر دهید. پس از اتمام کار روغن کاری ها را تمیز نمایید. مورد دیگری که تغییری اساسی در محیط ایجاد می نماید، تغییر کاشی های دیوار و کف حمام است. بازسازی کف حمام راهی مطمئن نوسازی حمام است. با استفاده از کاشی های عظیم و سبک رنگ می توانید یک حمام عظیمتر و جذاب تر ظاهر کنید. استفاده از کاشی سفید باعث عظیم جلوه دادن فضا می گردد. در خصوص لوله کشی ها با مشورت یک لوله کش اگر احتیاج به انجام کار است، این کار را انجام دهید.

فضای نشیمن

یکی از تغییرات عمده ای می توانید در بازسازی منزل با کمترین هزینه انجام دهید، ایجاد تغییرات در فضای اتاق نشیمن است. رنگ کردن دیوارها یا استفاده از کاغذ دیواری بنا بر خواست شما با پوشاندن ترک ها و سیاهی های دیوار، فضا را به صورتی محسوس عوض خواهد نمود. با کندن کفپوش قدیمی و چسباندن کفپوشی جدید و همچنین تعویض پرده های قدیمی باعث نو آوری در محیط شوید. توجه کنید پرده ها به گونه ای باشد که تا حد امکان نور از میان آنها عبور نموده و فضای داخل را با نور طبیعی روشن نماید.

استفاده از رنگ سفید در فضا

پاک کردن فضا

از اولین گام هایی که قبل از هرگونه اقدامی باید انجام گردد، خالی کردن فضای بنا است. با این کار، متوجه می شوید خانه چگونه به نظر می رسد و احتیاج به چه تغییراتی دارید و پس از آن چیدمان وسایل چگونه باشد. پس از بازسازی منزل با کمترین هزینه بهترین کار چیدمان صحیح و خلوت است. هرچه فضای سالن خلوت تر باشد، عظیمتر و دلباز تر به نظر می آید. انتقال بعضی مبلمان و وسایل اضافه به اتاق های مختلف به عظیمتر نشان دادن فضا یاری خواهد نمود.

برداشتن دیوار ها

در بازسازی منزل با کمترین هزینه برای آشپزخانه های کوچک می توانید با برداشتن بعضی دیوارها تا حدی که به ساختار بنا آسیب نزند، به عظیم شدن فضا و افزایش کارآمدی آن یاری کنید. در این گونه فضا های کوچک از قفسه بندی با ظرفیت زیاد و یا کشوهایی عظیم در میان کابینت ها استفاده نمایید. ارتفاع مطلوب کشوها باید 8 اینچ باشد. در این فضای اضافی را ایجاد شده می توانید مواد غذایی کنسروی و سایر اقلام خوراکی را ذخیره کنید.

منبع: رویا مال
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 920

به "بازسازی منزل با کمترین هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل با کمترین هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید