ترخیص 80 هزار تن برنج تا انتها مردادماه، قیمت برنج تغییر خواهد نمود

به گزارش مرجع مقالات، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی در مورد افزایش قابل توجه قیمت برنج خارجی، گفت: برنج پیش از این با ارز 4200 تومانی وارد کشور می شد، اما در حال حاضر برنج با ارز نیمایی وارد کشور می گردد و طبیعی است که تغییر ارز مبنا تغییرات قیمتی را نیز در بر داشته باشد.

ترخیص 80 هزار تن برنج تا انتها مردادماه، قیمت برنج تغییر خواهد نمود

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از شاتا، دبیر ستاد تنظیم بازار از ترخیص 80 هزار تن برنج تا خاتمه مردادماه از گمرکات اطلاع داد و گفت: ارز این میزان برنج از سوی بانک مرکزی تأمین شده است.

محمدرضا کلامی در این باره گفت: طبق ابلاغیه دبیرخانه ستاد تنظیم بازار به بانک مرکزی، ارز مورد احتیاج 80 هزار تن برنج از سوی این بانک تأمین شد و تا ابتدای شهریورماه از گمرکات ترخیص خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه دولت اهتمام لازم برای تأمین کالاهای اساسی و تأمین ارز مورد احتیاج این اقلام را دارد، تأکید کرد: ذخایر کشور در شرایط مطلوبی است و ترخیص هشتاد هزار تن برنج از گمرکات شرایط را برای بهبود شرایط بازار این کالای استراتژیک در سفره خانوار فراهم خواهد نمود.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی در مورد افزایش قابل توجه قیمت برنج خارجی، گفت: برنج پیش از این با ارز 4200 تومانی وارد کشور می شد، اما در حال حاضر برنج با ارز نیمایی وارد کشور می گردد و طبیعی است که تغییر ارز مبنا تغییرات قیمتی را نیز در بر داشته باشد.

به گفته کلامی ذخایر کالاهای اساسی در شرایط مناسب است و تمام تدابیر لازم برای تأمین سفره مردم در دستور کار قرار گرفته است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1203

به "ترخیص 80 هزار تن برنج تا انتها مردادماه، قیمت برنج تغییر خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص 80 هزار تن برنج تا انتها مردادماه، قیمت برنج تغییر خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید