تمام راه های ایلام باز است

به گزارش مرجع مقالات، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی (برف و باران) در استان، هیچ مسئله ای در سطح راه های استان به وجود نیامده و تمام راه ها باز و تردد در آنها جریان دارد.

تمام راه های ایلام باز است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، نورالله دلخواه یکشنبه هفدهم آذر با ذکر اینکه تمام راه های مواصلاتی استان باز هستند، گفت: با وجود ادامه بارندگی ها هم اکنون در محور چنارباشی جاده بدره - ایلام بارش پراکنده برف را شاهد هستیم که با کوشش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی، همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن ها در جریان است.

وی اضافه کرد: همچنین در بعضی مسیرها چون محور خان کشته در میمه - ملکشاهی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و در گردنه قلاجه نیز مه آلودگی گزارش شده که انتظار می رود رانندگان نکات ایمنی را رعایت نمایند و بدون تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در جاده ها تردد ننمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: در بعضی جاده ها چون گردنه ها و جاده های کوهستانی و برف گیر که احتیاج به نمک پاشی بود این عملیات انجام شد و مسئله ای در این خصوص وجود ندارد.

دلخواه ادامه داد: در حال حاضر 34 اکیپ راهداری (ثابت و سیار) در جاده های استان مستقر هستند و برطرف مسائل احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

وی تاکید نمود: هموطنان می توانند برای اطلاع از آخرین شرایط راه ها بصورت شبانه روزی با سامانه 141 تماس بگیرند.

  • جاده های ایلام لغزنده است | رانندگان با احتیاط حرکت نمایند

رییس پلیس راه ایلام با بیان اینکه براثر نزولات جوی، محورهای مواصلاتی استان لغزنده است از رانندگان خواست در حین تردد در این محورها با احتیاط حرکت نمایند.

سرهنگ رضا همتی زاده گفت: ماموران پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی حضور دارند و تردد رانندگان را رصد و در صورت تخلف، اعمال قانون خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 578

به "تمام راه های ایلام باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام راه های ایلام باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید