توقف ناپولی برابر سمپدوریا، فرصت نزدیک شدن به صدر جدول از دست رفت

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران : بازی های هفته بیست وپنجم از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف ناپولی در خانه برابر سمپدوریا پیگیری شد.

توقف ناپولی برابر سمپدوریا، فرصت نزدیک شدن به صدر جدول از دست رفت

به گزارش خبرنگاران ، در ادامه بازی های هفته بیست وپنجم سری A از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) پنج دیدار برگزار گردید که در مهمترین آنها ناپولی، تیم دوم جدول رده بندی برابر میهمان خود سمپدوریا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا تنها به اندازه یک امتیاز فاصله اش با یوونتوسی که شب گذشته به رم باخت را کاهش دهد. با قبول این تساوی شاگردان والترماتزاری 51 امتیاز شدند و به چهار امتیازی یوونتوس صدرنشین رسیدند.

در دیگر بازی عصر امروز جنوا در خانه اش میزبان اودینزه بود که این بازی را با تک گل دقیقه 33 یوراج کوکا به سود خود به خاتمه رساند تا چهار امتیاز از آخرین تیم سقوط کننده جدول، پسکارای رده هفدهمی فاصله بگیرد، پسکارایی که در خانه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کالیاری شد. در این بازی که هافبک هجومی پسکارا، ولادیمیر وایس در آخرین دقیقه آن اخراج شد، مارکو سائو هر دو گل کالیاری را در دقایق 53 و 61 به ثمر رساند.

همزمان با این بازی ها نیز کاتانیا میزبان بولونیا بود که این بازی را با تک گل دقیقه 42 سرجیو آلمیرون به سود خود به خاتمه برد و به رده هفتم جدول صعود کرد. در تنها دیدار باقی مانده از بازی های امروز، اینتر از ساعت 23:15 میهمان فیورنتینا خواهد بود. پرونده بازی های این هفته فردا با دیدار تیم های لاتزیو و سیه نا بسته خواهد شد.

در جدول رده بندی سری A تیم های یوونتوس، ناپولی و لاتزیو به ترتیب با 55، 51 و 44 امتیاز اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 277

به "توقف ناپولی برابر سمپدوریا، فرصت نزدیک شدن به صدر جدول از دست رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف ناپولی برابر سمپدوریا، فرصت نزدیک شدن به صدر جدول از دست رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید