جاذبه های کمتر شناخته شده بانکوک

به گزارش مرجع مقالات، بانکوک را می‌توان یکی از زیباترین شهرهای جهان دانست. شهر بانکوک جاذبه‌هایی شناخته‌شده در سطح جهانی دارد، اما تعدادی از آن‌ها با این که بسیار جذاب هستند، از سوی گردشگران کمتر بازدید می‌شوند، در این مقاله به معرفی تعدادی از این جاذبه‌ها پرداخته‌ایم.

جاذبه های کمتر شناخته شده بانکوک

کانال‌های آبی بانکوک

یکی از بهترین روش‌ها برای گشت در شهر بانکوک از طریق راه‌های آبی آن می‌باشد. این روش باعث آشنایی هر چه بیشتر محله‌های شهر بانکوک به شما خواهد شد. قایق‌سواری در این کانال‌ها گذرگاهی است به قسمت‌های سنتی و قدیمی‌تر شهر که گاهی حتی قدمتی چندین ساله دارند. به همین دلیل در سفر خود به تایلند حتما این مورد را تجربه نمایید.

نبرد موآی تای در بانکوک

نبرد موآی تای (Muay Thai) ورزشی رزمی مخصوص کشور تایلند می‌باشد. این ورزش محصول ادغام چند ورزش رزمی به ویژه بوکس می‌باشد و از قدیمی‌ترین سنت‌های این کشور به شمار می‌رود. سراغ موآی تای را می‌توانید از راهنمای تور یا باشگاه‌های رزمی در تور بانکوک ارزان بگیرید.

خرید از بازار رد فای بانکوک

اگر به دنبال خرید اجناسی قدیمی و خاص در کشور تایلند هستید بازار رد فای (Rod Fai) را نباید در تور بانکوک ارزان از دست بدهید. این بازار که هنگام شب و معمولا در انبارهای قطار دایر می‌شود، میان محلی‌ها و گردشگران طرفداران زیادی داشته و از لباس های قدیمی گرفته تا وسایل آنتیک را می‌توان در آن خریداری نمود.

بازی فرار از اتاق در بانکوک

بازی فرار از اتاق به این گونه است که باید به تنهایی یا همراه تیم خود از درون اتاق‌های اسرارآمیز و پیچیده‌ای فرار کنید. بانکوک چندین و چند اتاق فرار دارد که به شما توصیه می‌کنیم با خانواده به سراغ آن‌ها بروید.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 536

به "جاذبه های کمتر شناخته شده بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کمتر شناخته شده بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید