خبرنگاران نیمه نخست ملاقات حساس استقلال و الاهلی برنده نداشت

به گزارش مرجع مقالات، تهران- خبرنگاران- نیمه نخست ملاقات حساس استقلال ایران و الاهلی عربستان با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

خبرنگاران نیمه نخست ملاقات حساس استقلال و الاهلی برنده نداشت

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در پنجمین ملاقات خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 00:45 بامداد روز چهارشنبه در استادیوم ملک عبدالله جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و نیمه نخست این بازی حساس با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

استقلال از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد. مهدی قایدی در دقیقه 9 با پاس غفوری صاحب موقعیت خوبی شد و توانست با یک شوت خوب دروازه الاهلی را تهدید کند. با شوت قایدی اولین کرنر استقلال بدست آمد و ارسلان مطهری روی ارسال اسماعیلی و با ضربه سر دروازه نماینده عربستان را تهدید کرد.

الاهلی در دقیقه 14 صاحب یک ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه استقلال شد و عبدالرحمن غریب دروازه آبی پوشان را با یک ضربه خطرناک تهدید کرد اما مظاهری پیروز شد توپ را دفع کند تا خطر از دروازه تیمش برداشته گردد.

در دقیقه 28 بازی عبدالرحن غریب بازیکن ریزنقش الاهلی با یک ارسال زیبا سوما را صاحب یک موقیت خوب کرد و ضربه سر این مهاجم خطرناک از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه 39 یک کرنر ارسالی به روی دروازه با اشتباه مدافعین استقلال از آنها عبور کرد و به عبدالباسط رسید که ضربه این بازیکن به تیرک دروازه مظاهری برخورد کرد. فرشید اسماعیلی در دقیقه سرانجامی نیمه اول توانست بایک حرکت زیبا و شوت خطرناک دروازه الاهلی را تهدید کند.

فرهاد مجیدی نفرات زیر را برای این ملاقات در نظر گرفت:

رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، وریا غفوری، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب تیم الاهلی نیز با نفرات زیر به مصاف استقلال رفت:

محمد العویس، معتز هوساوی، محمد آل فتیل، عبدالله حسون، عبدالباسط هندی، نوح الموسی، ادریس فتوحی، اِلویس ساریچ، سلمان المؤشر، عبدالرحمن غریب و عمر السوما

این ملاقات در حالی برگزار گردید که ساعتی پیش تیم الشرطه عراق توانست شگفتی ساز شده و الدحیل صدرنشین را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا شانس استقلال برای صعود از گروه بیشتر گردد.

استقلال در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان پیروز شده بود الاهلی را با نتیجه پنج بر یک شکست دهد.

در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب، تیم الدحیل با 8 امتیاز در صدر قرار گرفته است و دو تیم استقلال و الاهلی 7 امتیازی هستند. الشرطه عراق نیز که در ملاقاتهای قبلی خود هیچ امتیازی کسب نکرده بود، با پیروزی برابر الدحیل قطر 3 امتیازی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1600

به "خبرنگاران نیمه نخست ملاقات حساس استقلال و الاهلی برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیمه نخست ملاقات حساس استقلال و الاهلی برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید