خرید جدید بایرن؛ ترکیبی از ژابی آلونسو و بوسکتس

به گزارش مرجع مقالات، مارک روکا را می توان هیجان انگیز ترین خرید بایرن مونیخ در جابجایی تابستانی نامید.

خرید جدید بایرن؛ ترکیبی از ژابی آلونسو و بوسکتس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با کمال احترام به داگلاس کاستا، بونا سار و اریک ماکسیم چوپوموتینگ، به طور قطع هیجان انگیزترین تازه وارد باشگاه بایرن مونیخ مارک روکا بوده است. در حالی که سه بازیکن دیگر 28 سال به بالا هستند اما روکا 23 سال سن دارد و به طور قطع این بازیکن اهل کاتالان هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.

مدت هاست که در اسپانیا از خرید جدید باشگاه بایرن مونیخ به عنوان یک استعداد عظیم یاد می گردد. سال گذشته نیز صحبت هایی در رابطه با حضور این بازیکن در بایرن مونیخ مطرح شد اما رقم درخواستی اسپانیول یعنی 40 میلیون یورو باعث شد که در آن مقطع این انتقال صورت نگیرد.

روکا بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب با اسپانیول نهایتاً در تابستان سال جاری با قراردادی به ارزش 9 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. مارک روکا بازیکنی است که می توان شیوه بازی اش را به ژابی آلونسو تشبیه کرد. از طرفی بعضی دیگر از کارشناسان این هافبک 1.84 سانتی متری را به خاطر فیزیک بدنی اش به ستاره بارسلونا یعنی سرخیو بوسکتس تشبیه می نمایند.

پاس های بلند فوق العاده دقیق و البته تغییر ریتم به موقع از نقاط قوت این هافبک اسپانیایی محسوب می گردد. روکا می تواند یک مهره ارزشمند برای بایرن مونیخ باشد و در کنار ستاره هایی نظیر جاشوا کیمیش و لئون گورتسکا تا مدتها خیال باواریایی ها را از خط هافبک راحت کند.

البته مارک روکا باید در یک سوم هجومی شامل گلزنی و ارسال پاس گل، مهارت های خود را تقویت کند چرا که او در 121 بازی رسمی برای اسپانیول تنها پیروز به ثبت سه گل برای این تیم شد. بایرن مونیخ قراردادی تا سال 2025 با روکا امضا نموده است. خود این بازیکن نیز از پیوستن به بایرن بسیار خشنود به نظر می رسد تا جایی که پس از رسمی شدن قراردادش با این تیم گفت: برای من یک رویا به واقعیت تبدیل شد. بایرن بهترین باشگاه جهان با یک تاریخ بسیار قوی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1270

به "خرید جدید بایرن؛ ترکیبی از ژابی آلونسو و بوسکتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید جدید بایرن؛ ترکیبی از ژابی آلونسو و بوسکتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید