خضری: طرح دوفوریتی اصلاح قیمت بنزین در راه مجلس، بنزین باید با نرخ 1500 تومان عرضه گردد

به گزارش مرجع مقالات، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر ما طرح دو فوریتی اصلاح قیمت بنزین را تهیه نموده ایم که پیرو آن عنوان شده که بنزین باید با نرخ 1500 تومان و به صورت تک نرخی به فروش برسد.

خضری: طرح دوفوریتی اصلاح قیمت بنزین در راه مجلس، بنزین باید با نرخ 1500 تومان عرضه گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

رسول خضری در تبادل نظر با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران با اشاره به جزئیات بودجه سال 99 و نکات مثبت و منفی آن گفت: آنالیز حامل های انرژی (قیمت بنزین) یکی از چالس های مهم در بودجه سال 99 محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: به طور حتم مجلس پیرو افزایش قیمت بنزین در زمان آنالیز بودجه از خود مقاومت نشان خواهد داد چرا که باید این موضوع به درستی اصلاح گردد.

خضری توضیح داد: پیشنهاد ما این است که باید بنزین در لایحه بودجه سال 99 تک نرخی گردد چرا که دونرخی شدن بنزین فساد زا بوده و باید از این مسئله جلوگیری کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر ما طرح دو فوریتی اصلاح قیمت بنزین را تهیه نموده ایم که پیرو آن عنوان شده که بنزین باید با نرخ 1500 تومان و به صورت تک نرخی به فروش برسد.

وی اضافه نمود: می کوشیم مسئله اصلاح قیمت بنزین را در لایحه بودجه سال 99 تصویب کنیم همچنین کوشش می کنیم طرح دو فوریتی کاهش قیمت بنزین را با 200 امضا به کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 ارائه دهیم و در آنجا این موضوع رابه تصویب برسانیم. قطعا نمایندگان عزم جزمی برای اصلاح حامل های انرژی در بودجه سال 99 خواهند داشت تا این موارد به صورت عادلانه و متناسب با شرایط جامعه در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 595

به "خضری: طرح دوفوریتی اصلاح قیمت بنزین در راه مجلس، بنزین باید با نرخ 1500 تومان عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خضری: طرح دوفوریتی اصلاح قیمت بنزین در راه مجلس، بنزین باید با نرخ 1500 تومان عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید