درخواست روسیه برای اردوی مشترک با تیم والیبال نشسته ایران

به گزارش مرجع مقالات، مدیر تیم های والیبال نشسته ایران از برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی والیبال نشسته روسیه در اردیبهشت اطلاع داد.

درخواست روسیه برای اردوی مشترک با تیم والیبال نشسته ایران

هادی رضایی، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در گفت وگو با خبرنگاران، از درخواست تیم ملی روسیه برای برپایی اردوی مشترک با تیم های ملی والیبال نشسته ایران اطلاع داد و گفت: بنا به درخواست تیم ملی روسیه، اردوی مشترکی با تیم های ملی الف، ب و جوانان ایران از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می گردد و این اردو فرصت خوبی است تا تیم ملی ایران پیش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که 25 خرداد در چین برگزار می گردد، یک برنامه تدارکاتی را پشت سر بگذارد.

او اضافه کرد: اولین رویداد تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان در سال جدید مسابقات قهرمانی آسیا در چین است که از 25 خرداد تا 3 تیر با حضور 8 کشور در بخش مردان و 7 کشور در بخش زنان برگزار می گردد.

رضایی در خاتمه اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 هلند و مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی، اهمیت زیادی دارد. البته تیم ملی والیبال نشسته مردان به دلیل قهرمانی در مسابقات پارالمپیک، سهمیه مسابقات جهانی را دارد و تنها تیم بانوان باید از این رویداد آسیایی کسب سهمیه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 657

به "درخواست روسیه برای اردوی مشترک با تیم والیبال نشسته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست روسیه برای اردوی مشترک با تیم والیبال نشسته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید