دستبند سلامت خروپف کاربر را ردیابی می نماید

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت فیت بیت که دستنبدهای سلامت عرضه می نماید، از سال 2017 فناوری ردیابی خواب را در محصولاتش ارائه نموده است. تا به امروز تمرکز این قابلیت بیشتر روی اندازه گیری ضربان قلب و حرکات بدن بود تا اطلاعاتی درباره چرخه خواب کاربر برای او فراهم کند.

دستبند سلامت خروپف کاربر را ردیابی می نماید

اما اکنون این دستبند سلامتی می تواند کیفیت خواب کاربر را از وجهه ای دیگر نیز اندازه گیری کند. به همین دلیل شواهدی درباره اضافه شدن قابلیت ردیابی صوت و خروپف این دستگاه رصد شده است.

این دستگاه با استفاده از میکرفون روی دستبند سلامت یا ساعت هوشمند صدای خروپف کاربر در طول شب را ردیابی می نماید. در مرحله بعد مدت زمانی که فرد خروپف می نماید به درصد تبدیل و در نهایت به یکی از سه گروه در نظر گرفته شده، اختصاص داده می گردد.

به عنوان مثال اگر فرد 10 تا 40 درصد از طول شب را خروپف نموده است، این شرایط در حالت معتدل دسته بندی می گردد. فیت بیت اعلام نموده این قابلیت نمی تواند بین افراد تمایز ایجاد کند. بنابراین اگر هم اتاقی فرد در خواب خروپف کند، دستبند سلامت آن را ثبت می نماید.

همچنین می توان از این ویژگی برای اندازه گیری سروصدای اتاق خواب نیز استفاده کرد. فیت بیت سروصدای محیط خواب کاربر را در مقیاسی بین بسیار آرام تا بسیار پر سروصدا دسته بندی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1669

به "دستبند سلامت خروپف کاربر را ردیابی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستبند سلامت خروپف کاربر را ردیابی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید