رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت بزرگداشت حافظ عصر امروز به شیراز سفر می نماید

به گزارش مرجع مقالات، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر امروز برای حضور در مراسم بزرگداشت حافظ و بازدید از آثار تاریخی، به استان فارس سفر می نماید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت بزرگداشت حافظ عصر امروز به شیراز سفر می نماید

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به استان فارس، امشب در مراسم بزرگداشت حافظ در حافظیه حاضر می شود و فردا پنجشنبه 20 مهر نیز از بعضی اماکن فرهنگی تاریخی این استان از جمله تخت جمشید بازدید خواهد نمود.

مونسان در سفر سه روزه خود به استان فارس ضمن زیارت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) از مجموعه های جهانی تخت جمشید و پاسارگاد، محور زندیه، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی و پروژه باغ موزه مشاهیر، مجموعه تاریخی ارگ کریم خانی و... بازدید خواهد نمود .

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این سفر بعلاوه با اسماعیل تبادار استاندار فارس ملاقات می نماید و نشستی با فعالان سرمایه گذاری و گردشگری استان فارس خواهد داشت.

مراسم برزگداشت خواجه حافظ شیرازی، شامگاه امروز چهارشنبه 19 مهر با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، و جمعی از مسئولان ملی و استانی و دوستداران حضرت حافظ در محل حافظیه در شیراز برگزار می گردد.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1973

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت بزرگداشت حافظ عصر امروز به شیراز سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت بزرگداشت حافظ عصر امروز به شیراز سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید