طراحی سایت: سایت های مجازی گردشگری گیلان ملزم به دریافت مجوز هستند

به گزارش مرجع مقالات، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، سایت های مجازی گردشگری گیلان ملزم به دریافت مجوز هستند.

طراحی سایت: سایت های مجازی گردشگری گیلان ملزم به دریافت مجوز هستند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ولی جهانی اضافه نمود: متاسفانه مدتی است تعدادی سایت در فضای مجازی استان بدون دریافت مجوز اقدام به فعالیت نموده اند که نحوه فعالیتشان تعیین نیست. لذا براساس جلساتی که با دستگاه های متولی استان برگزار گردید تصمیم بر این شد که فرآیند دریافت مجوز برای فعالان این عرصه تسهیل گردد و در صورت عدم دریافت مجوز با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.

به گفته او، در روزهای اخیر کمیسیون آنالیز صدور مجوز کسب و کار در حوزه فضای مجازی با موضوع صنعت گردشگری تشکیل و چهار مجوز کسب و کار مجازی با موضوع گردشگری صادر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: امروزه فضای مجازی و فعالیت صنایع در این فضا بویژه در حوزه صنعت گردشگری امری غیرقابل اجتناب است و می بایست به شیوه ای هدفمند و با نگاهی خاص به امر ساماندهی فعالیت ها در حوزه کسب و کارها در این فضا نگریسته گردد.

جهانی استفاده از زیرساخت های فضای مجازی در تبلیغ و معرفی ظرفیت های گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی را ضروری دانست و گفت: صدور این مجوزها با هدف ساماندهی، تسهیل و رونق فعالیت بخش خصوصی در فضای کسب و کارهای مجازی بوده و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط لازم می توانند گواهینامه معتبر کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی را دریافت کنند.

گردشگران از سفر با گروه های غیرمجاز خودداری کنند

وی بعلاوه با اشاره به عملکرد افراد غیرمجاز در حوزه گردشگری اضافه نمود: افراد سودجو با تبلیغات و جلب توجه گردشگران به بهانه عرضه خدمات ویژه و با عناوین مجذوب کننده بدون داشتن هیچ گونه مجوز قانونی اقدام به اطلاع رسانی تورهای خود در فضای مجازی بویژه شبکه های اجتماعی می کنند که مسائل متعددی برای مسافران و گردشگران ایجاد می نماید. لذا لازم است گردشگران پیش از هرگونه دریافت خدمات از دارا بودن مجوزهای لازم به وسیله این گروه ها اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: تقاضا داریم، گردشگران از هرگونه سفر با گروه های غیرمجاز گردشگری پرهیز کنند، زیرا در صورت بروز حادثه هیچ گونه پوشش بیمه ای برای جبران خسارات ناشی از حادثه وجود نداشته و مسئولان این گروه ها تعهد عرفی، اخلاقی و قانونی نسبت به مسافران و حوادث ندارند.

منبع: همگردی
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2065

به "طراحی سایت: سایت های مجازی گردشگری گیلان ملزم به دریافت مجوز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت های مجازی گردشگری گیلان ملزم به دریافت مجوز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید