سرنوشت عجیب بمب پرسپولیس و استقلال ، با تیم سوم تمرین کرد!

به گزارش مرجع مقالات، سعید عزت اللهی بمب احتمالی پرسپولیس و استقلال تمرینات پیش فصل خود با وایله را شروع نموده است.

سرنوشت عجیب بمب پرسپولیس و استقلال ، با تیم سوم تمرین کرد!

به گزارش خبرنگاران، سعید عزت اللهی یکی از نام های پرتکرار در پنجره جابجایی تابستانی فوتبال ایران بوده است. پس از اینکه مدیر عامل پرسپولیس بارها در خصوص او مورد سوال نهاده شد، روز گذشته جواد نکونام صراحتا نام این بازیکن را به عنوان یکی از بازیکنان موردنظرش بیان کرد.

در این میان شایعات زیادی در خصوص این بازیکن وجود دارد و حتی گفته می گردد این هفته با جذب او، سینا اسدبیگی به صورت قرضی راهی تیم دیگری خواهد شد.

از طرف دیگر ناکامی جابجایی استقلال سبب شده تا طرفداران این تیم تصور نمایند مدیران باشگاه تمام کوشش خود را برای جذب او خواهند کرد.

نکته جالب اینکه سعید عزت اللهی تمرینات پیش فصل خود با وایله را شروع نموده است.زت اللهی حدود دو هفته پیش راهی دانمارک شد و همین سفر تصور این را به وجود آورد که او شخصا برای مذاکره با وایله به دانمارک رفته و در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد.

البته از مذاکرات احتمالی او برای دریافت رضایتنامه خبری در دست نیست اما عزت اللهی بیش از یک هفته است که به تمرینات وایله اضافه شده و در پیش فصل این تیم حاضر می شود.

حضور وایله در تمرینات این تیم شانس پرسپولیس و استقلال را برای جذب او کاهش می دهد. خصوصا اینکه وایله در کوشش است به هر قیمتی که شده، قرارداد سعید را تمدید کند تا او در زمستان آزادانه به تیم بعدی نرود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2256

به "سرنوشت عجیب بمب پرسپولیس و استقلال ، با تیم سوم تمرین کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت عجیب بمب پرسپولیس و استقلال ، با تیم سوم تمرین کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید