سفید برفی کیارستمی موزیک ویدئو می گردد، همکاری با خواننده مطرح

به گزارش مرجع مقالات، رضا موسوی طراح و کارگردان اجراهای زنده موسیقی که طی سال های اخیر کارگردانی کنسرت های خوانندگان و گروه های مطرح موسیقی از جمله علیرضا قربانی، گروه دال، رامین بهنا و پیمان خازنی را بر عهده داشته در مصاحبه با خبرنگاران درباره فعالیت تازه خود گفت: همزمان با فعالیت هایی که با گروه ها و هنرمندان فعال حوزه موسیقی دارم مشغول برنامه ریزی برای فراوری یک اثر تصویری موسیقایی هستم که مبنای آن مجموعه عکس سفید برفی از آثار زنده یاد عباس کیارستمی است که به زودی کارهای مربوط به فراوری آن را شروع خواهم کرد.

سفید برفی کیارستمی موزیک ویدئو می گردد، همکاری با خواننده مطرح

وی اضافه کرد: عباس کیارستمی از جمله هنرمندان صاحب نام کشورمان است که بنده همیشه ارادت بسیارویژه ای به آثارش داشته ام. این هنرمند به دلیل اشراف و دانشی که در عرصه زیبایی شناسی بصری داشت همیشه کارهایی را در این زمینه فراوری می کرد که فارغ از مباحث مربوط به سینما دربرگیرنده نشانه هایی بود که برای مخاطب همیشه منبعی برای تفکر و اندیشه می شد.

موسوی گفت: سفید برفی نیز از جمله آثار این هنرمند است که شخصا علاقه زیادی به آن دارم و تصمیم گرفتم اثری را برگرفته از این کار فراوری کنم که به نوعی یک برداشت از این کتاب است. در این اثر یک خواننده مطرح نیز با گروه فراوری کننده همکاری می نماید که به زودی جزییات آن اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 94

به "سفید برفی کیارستمی موزیک ویدئو می گردد، همکاری با خواننده مطرح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفید برفی کیارستمی موزیک ویدئو می گردد، همکاری با خواننده مطرح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید