شورای شهر خرمشهر در انتخاب شهردار سرعت به خرج دهد

به گزارش مرجع مقالات، فرماندار ویژه خرمشهر با توجه به مسائل شهری حاکم بر خرمشهر از اعضای شورای شهر این شهرستان خواست در انتخاب شهردار با سرعت بیشتری عمل کنند.

شورای شهر خرمشهر در انتخاب شهردار سرعت به خرج دهد

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: اعضای شورای شهر خرمشهر باید بیش از پیش جوابگوی شهروندان در برابر رای هایی که از آن ها گرفتند باشند و هر چه سریع تر در خصوص انتخاب شهردار آینده این شهرستان تصمیم گیری کنند تا مسائل شهری این شهرستان کاهش یابد.

او انتخاب شهردار را از جمله وظایف اختصاصی شورای اسلامی شهر خواند و ادامه داد: رئیس شورای شهر خرمشهر با لغو شدن جلسات شورا در روزهای پی درپی با دستور کار انتخاب شهردار باید گزارش کتبی را به فرمانداری ویژه این شهرستان ارائه دهد تا درصورت تکرار با بررسی موضوع در شورای حل اختلاف استان در باره این افراد تصمیم گیری شود.

فرماندار ویژه خرمشهر از برگزاری نشستی با سرپرست سازمان منطقه آزاد خبر داد و گفت: بر اساس نتیجه های حاصل از ان نشست این سازمان عهده دار همکاری در خصوص کاهش مسائل شهری خرمشهر شد.

او اضافه نمود: نشست های هماهنگی با مسئولین شهرداری در هفته گذشته برگزار گشت و از آغاز این هفته فعالیت هایی برای ساماندهی اوضاع شهری خرمشهر انجام پذیرفت.

او مسائل شهرداری را مربوط به سال های پیشین خواند و بیان نمود: با وجود تلاش های فراوان برای جذب اعتبارات از سوی ارزش اضافه نموده و عوارض آلایندگی ،مبالغ دریافتی به درستی هزینه نشد و همین عامل نا به سامانی اوضاع شهری از سوی شهرداری است اما تلاش ها بای پرداخت به موقع حقوق شهرداران، کارکنان شهرداری ادامه دارد.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1769

به "شورای شهر خرمشهر در انتخاب شهردار سرعت به خرج دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای شهر خرمشهر در انتخاب شهردار سرعت به خرج دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید