شیائومی از فناوری Pilot برای رانندگی اتوماتیک رونمایی کرد

به گزارش مرجع مقالات، شیائومی که تازه یک سال است وارد بازار خودروهای الکتریکی شده به تازگی از فناوری Pilot برای رانندگی اتوماتیک رونمایی کرد.

شیائومی از فناوری Pilot برای رانندگی اتوماتیک رونمایی کرد

شیائومی در ماه مارس سال 2021، رسما وارد بازار خودروهای الکتریکی شد. شرکت چینی در این زمینه 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد تا بتواند این پروژه را با موفقیت شروع کند و اکنون هم ظاهرا در راستا موفقیت واقع شده است. اکنون هم لی جون، مدیرعامل شیائومی بیان کرد نخستین فعالیت شرکت در زمینه دستیابی به فناوری Pilot (رانندگی اتوماتیک) با موفقیت صورت گرفت و اکنون شیائومی توانسته به این فناوری مجذوب نماینده دست پیدا کند.

فناوری Pilot به صورت کامل، به وسیله خود شیائومی توسعه داده شده تا شرکت بتواند رویای رانندگی اتوماتیک را برای خود عملی کند. شیائومی فقط برای تحقق این هدف، 500 میلیون دلار سرمایه گذاری کرد تا بتواند بیش از 500 متخصص و افراد حرفه ای را به تیم تحقیق و توسعه مربوط به آن اضافه و از نسل آینده رانندگی اتوماتیک رونمایی کند. شما می توانید ویدیوی مربوط به این فناوری را هم در زیر مشاهده کنید.

طبق گفته های لی جون، ظاهرا این فناوری تا اینجای کار از حد تصور خود تیم فراتر ظاهر شده و بسیار پیشرفته تر از آن چیزی است که آن ها فکرش را می کردند. کلید موفقیت هم بسیار ساده بود؛ برترین استعدادها را استخدام کنید و به آن ها منابع لازم را بدهید تا معجزه رخ بدهد. این کار ظاهرا جواب داده و حداقل شیائومی را به هدفی که می خواسته رسانده است.

شیائومی ظاهرا قصد ندارد کار خود را همینجا متوقف کند. شرکت می خواهد تا خاتمه سال جاری، تعداد کارمندان خود را 100 نفر افزایش داده تا به 600 نفر برساند. در حال حاضر تیم تحقیق و توسعه این شرکت تشکیل شده از 50 فرد فوق العاده ماهر و متخصص و نفرات اصلی که از شرکت های بزرگی در زمینه هوش مصنوعی به آن ها پیوستند تا بدین ترتیب شیائومی بتواند خودش، بدون یاری شرکتی دیگر، به فناوری های مجذوب نمایندهی که می خواهد دست پیدا کند.

البته شیائومی با تصاحب استارتاپ شندانگ که در زمینه رانندگی اتوماتیک فعالیت می نماید توانست بدون زحمت، به فناوری پیشرفته ای که در این زمینه وجود داشته دسترسی پیدا کند و آن را در اختیار متخصصین خود قرار دهد تا آن ها هم به لطف این فناوری بتوانند هدف شیائومی را محقق نمایند. شما می توانید ویدیوی کامل مربوط به این فناوری را هم در زیر مشاهده کنید.

منبع: ArenaEV

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2107

به "شیائومی از فناوری Pilot برای رانندگی اتوماتیک رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از فناوری Pilot برای رانندگی اتوماتیک رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید