شیوه متفاوت در گریم بازیگران از یادها رفته

به گزارش مرجع مقالات، سریال تاریخی از یادها رفته این روزها روی آنتن شبکه اول سیماست؛ در این سریال نوعی گریم با استفاده از پروتز اجرا شده است.

شیوه متفاوت در گریم بازیگران از یادها رفته

امیر سعادتی کیا، گریمور جلوه های ویژه این سریال است که در گفت وگو با خبرنگاران می گوید: در بخش هایی از این پروژه گریم fx یا جلوه های ویژه روی بازیگران به طراحی خانم مهین نویدی و دانیال حقیقت اجرا شده است.

او ادامه می دهد: در گریم مواقعی که سایه کاری جواب گو نیست، گریم های سه بعدی می تواند جایگزین خوبی باشد. از آنجا که کارگردان در نظر دارد ورم یا دفرمه شدن صورت بازیگر طبیعی جلوه کند، ما از صورت بازیگر قالب می گیریم و با خمیر مجسمه سازی شکل تورم یا دفرمه را می سازیم و تبدیل به پروتز می کنیم و در نهایت آن را روی صورت بازیگر نصب می کنیم.

سعادتی کیا با بیان اینکه گریم سه بعدی بر پایه مجسمه سازی و نقاشی است در این زمینه مثال می زند: در این سریال رضا یزدانی در نقش مهراد، مبارزه ای در رینگ بوکس داشت و چون به صورت این بازیگر مشت های سنگین که در ناحیه چشم ها و لب زده می شد؛ ما باید حتماً تورم شدید ایجاد و از پروتز استفاده می کردیم که برای بیننده باورپذیرتر باشد.

در ادامه می توانید ویدئویی از این گریم را ببینید:

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 174

به "شیوه متفاوت در گریم بازیگران از یادها رفته" امتیاز دهید

1 کاربر به "شیوه متفاوت در گریم بازیگران از یادها رفته" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه متفاوت در گریم بازیگران از یادها رفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید