صانعی: زمان پیشنهادی ایتالیایی ها با برنامه های ما همخوانی نداشت

به گزارش مرجع مقالات، مدیر فنی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اینکه کشور ایتالیا ماه آگوست را برای برگزاری بازی محبت آمیز پیشنهاد داده بود، متأسفانه برنامه های ما در آن ماه تکمیل بود و در صدد آن هستیم تا زمان دیگری را پیشنهاد بدهیم.

صانعی: زمان پیشنهادی ایتالیایی ها با برنامه های ما همخوانی نداشت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی درباره لغو اردوی تیم ملی فوتسال در ایتالیا گفت: از ابتدا حضور یا عدم حضور ما در این کشور به طور رسمی اعلام نشده بود. طی مذاکراتی که با ایتالیایی ها مبنی بر برگزاری ملاقات محبت آمیز داشتیم، قرار شد تا تاریخ پیشنهادی خود را به ما اعلام نمایند.

وی در ادامه توضیح داد: طرف ایتالیایی در نامه ای به ایران ماه آگوست (10 مرداد تا 10 شهریور) را پیشنهاد داد که در این بازه زمانی رقابت های لیگ فوتسال آغاز می گردد. سپس تیم ملی به تورنمنت تایلند اعزام خواهد شد و پس از بازگشت از تایلند، دو بازی در تاریخ 7 و 8 شهریورماه با ازبکستان برگزار خواهیم کرد. عملاً در این مدت زمانی برگزاری بازی و یا اردوی تدارکاتی در ایتالیا مقدور نیست.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال ادامه داد: البته مذاکرات خود را برای تغییر تاریخ و انجام بازی محبت آمیز ادامه می دهیم تا بتوانیم تدارکات مناسبی برای حضور در جام جهانی کلمبیا داشته باشیم.

وی در انتها گفت: همان طور که می دانید برای دریافت ویزا و خروجی جهت حضور در جام جهانی کلمبیا باید به کشور دیگری مراجعه کنیم، چرا که کلمبیا در ایران سفارت ندارد. برهمین اساس اگر قرار بود تا به ایتالیا سفر داشته باشیم از لحاظ دریافت خروجی و ویزا با مشکل روبرو می شدیم. هدف ما این است تا بهترین تدارکات را برای تیم ملی فراهم کنیم و بازیکنان با آمادگی کامل در بازی های پیش رو حضور داشته باشند.

23

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 530

به "صانعی: زمان پیشنهادی ایتالیایی ها با برنامه های ما همخوانی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: زمان پیشنهادی ایتالیایی ها با برنامه های ما همخوانی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید