عجیب و غریب ترین اتفاقاتی که در هتل ها رخ داده است

به گزارش مرجع مقالات، زمانی که برای سفر اتاق هتلی را رزرو می کنید، انتظار دارید که اتاقی تمیز و مرتب در اختیار شما قرار گیرد و تقریبا به هیچ اتفاق ناراحت کننده ای هم فکر نمی کنید، اما گاهی اوقات تصورات ما با رخ دادن یک اتفاق غیر منتظره برهم می ریزد.

عجیب و غریب ترین اتفاقاتی که در هتل ها رخ داده است

تقریبا بعید است که به جزء تمیز و مرغوب نبودن اتاق هتل و اشیاء، اتفاق آزار دهنده دیگری در انتظار مسافران باشد، اما این امر غیر ممکن هم نیست؛ زیرا هیچ اتفاقی به صورت 100% قابل پیش بینی نیست. حال بهتر است خود را برای شنیدن اتفاق های عجیب و غریبی که در هتل ها افتاده است، آماده کنید.

18. سوراخ مخفی

یک زن و شوهر کانادایی برای اولین سالگرد ازدواج خود، اتاقی را در یکی از هتل های مکزیک رزرو کردند. آن ها یک روز پس از اقامت متوجه وجود سوراخی در حمام اتاق شدند. این سوراخ مخفی به اتاق تعمیرات و نگهداری هتل منتهی می شد.

17. گریه نوزاد

زمانی که افسر امنیتی در حال گشت و گذار در هتل بود، صدای گریه ممتد نوزادی را از درون یکی از اتاق ها شنید. هنگامی که صدای گریه نوزاد قطع نشد، آن ها وارد اتاق شده و با نوزاد پانزده ماهه ای روبرو شدند که به تنهایی رها شده بود. پدر نوزاد 30 دقیقه بعد از این ماجرا باز گشت، اما از طریق پلیس دستگیر شد.

16. تارانتولا (نوعی رتیل)

زن و شوهری در حال سفر از تایلند به لائوس بودند که قایق آن ها با مسئله ای روبرو شده و مجبور می شوند شب را در یکی از هتل های مکونگ (Mekong) بگذرانند. زمانی که وارد اتاق می شوند، قبل از روشن کردن چراغ ها، حس می کنند موجودی روی دیوار در حال حرکت است. بعد از روشن کردن چراغ قوه، تارانتولای بزرگی تقریبا میزان دو دست در هم تنیده شده، مشاهده می کنند.

15. کوزه

کارمندی حین تمیز کردن محوطه بیرونی هتل، متوجه یک کیسه همراه با موتورسیکلت و کلاه ایمنی رها شده در میان بوته ها شدند. درون کیسه یک کوزه قدیمی بود که اگر مالک واقعی آن تا 30 روز پیدا نمی شد، آن کارمند می توانست کوزه را به خیریه تحویل دهد. اما خوشبختانه با اطلاع رسانی، کوزه به صاحب اصلی خود رسید.

14. دستمال توالت

شخصی ادعا کرده است که هنگام اقامت در هتل، تمام اتاق و حتی خود را با دستمال توالت پوشانده است. شاید آزار دهنده نباشد و اما بسیار عجیب و غریب به نظر می رسد.

13. تفنگ

مدیر هتلی در استرالیا، جایی که قوانین حمل سلاح سر سختانه اجرا می شود، ادعا کرده که یکی از خدمتکاران هتل هنگام تمیز کردن اتاق تفنگی زیر تخت پیدا کرده است. یافتن آن مسافر کمی سخت بود، زیرا زیر تخت ها هر شش ماه یک بار تمیز می شود.

12. وب کم

مسافری در دریچه هوای اتاق هتل پیروز به یافتن یک وب کم شد. او در این مورد توضیح بیشتری نداده است، اما در همین حد نیز می تواند شدت آزاردهنده بودن موضوع را بیان کند.

11. کتاب مقدس

در اتاق هتلی واقع در کالیفرنیا کتاب مقدس آغشته به خون پیدا شد در صورتی که روی هیچ یک از دیگر وسایل اتاق حتی یک قطره خون هم دیده نشد.

10. هیچ

یک روز صبح، زمانی که خدمتکاران هتل برای تمیز کردن اتاقی آمده بودند، با صحنه عجیبی روبرو شدند، تمامی وسایل اتاق از جمله مبلمان، تلوزیون، قهوه جوش و حتی سشوار به سرقت رفته بود. از آنجایی که اتاق در طبقه دوم واقع شده بود، بسیار متعجب شدند. با مشاهده فیلم های امنیتی دریافتند که مهمان هتل، با درآوردن پنجره و اجاره یک وانت، تمامی وسایل را از پنجره به پایین منتقل کرده است، اما احمقانه ترین اتفاق در این میان، جا گذاشتن کارت اعتباریش بود. مدیر هتل برای باز گرداندن وسایل با او تماس می گیرد و در نهایت سارق هنگام آوردن وسایل اتاق هتل، دستگیر می شود.

9. جوجه اردک ها

مهمان اتاق یکی از هتل ها، چندین جوجه اردک که مادر خود را از دست داده بودند را درون وام حمام نگهداری می کرده است. پس از ترک اتاق از طریق مسافر، خدمتکاران این جوجه اردک ها را درون اتاق پیدا کردند. جوجه اردک ها ابتدا به دفتر هتل منتقل شدند و سپس برای نگهداری به فردی واگذار شدند. این اتفاق حین عجیب بودن بسیار زیبا و پر احساس است.

8. مجله سالاد

صاحب مهمانخانه، دفترچه ای قدیمی با عنوان چرا من عاشق سالاد هستم را زیر یکی از تخت های اتاق پیدا کرد. این دفترچه دارای حدود 80 برگ بود که دلایل شگفت انگیز بودن سالاد در آن نوشته شده بود. شواهد نشان می داد که این نوشته ها طی چندین سال گرد آوری شده بود.

7. حیوان خانگی

زنی با پنج سگ در اتاق هتلی می ماند، اما سگ ها را در حمام نگهداری نمی کرد، بلکه در اتاق رها و در حال رفت و آمد بودند. حتی روی فرش دستشویی می کردند و این زن فقط با دستمال توالت دستشویی آن ها را تمیز می کرد. بعد از ترک هتل از طریق این شخص، اتاق تا چند روز برای تمیز کردن تعطیل بود.

6. دست

خدمتکار هتل دنجی در میشیگان ادعا کرده است که طی سال های خدمت خود یکبار هنگام تمیز کردن اتاق یک دست زیر تخت پیدا کرده است. گویی این دست متعلق به همان شخص مرده ای بود که در آن سال درون این اتاق پیدا شده بود.

5. خون

دستیار مدیر هتل اتفاق بدی را به پلیس گزارش می دهد. او می گوید تمام اتاق، دیوار ها، فرش و تخت غرق در خون است. اتاق برای مدتی بسته بود، اما زنی که در آن اقامت داشت هیچوقت پیدا نشد.

4. ناخن

خدمتکاران یکی از هتل ها گفته است طی سال های خدمت خود یکبار با اتفاق عجیبی روبرو شده است. او می گوید: هنگام تمیز کردن حمام اتاق بعد از رفتن مسافرین، با وان پر از ناخن گرفته شده روبرو شدم. مهمان ها فقط چند نفر بودند و تعطیلات آخر هفته را در هتل اقامت داشتند، اما گویی ناخن های گرفته شده متعلق به بیش از صد نفر بود.

3. ملحفه های کثیف

شخصی برای اقامت چند روزه یکی از اتاق های هتلی را رزرو کرد. بعد از تحویل اتاق و جابه جایی وسایل قصد استراحت داشت که با کشیدن ملحفه ها با نوشته ای روبرو شد، اگر شما این نوشته را می خوانید، پس هنوز خدمتکاران ملحفه های کثیف را عوض نکرده اند. حتما می توانید میزان آزار دهنده بودن شرایط را حدس بزنید.

2. لاشه حیوانات

نگهبان هتل، صبح هنگام گشت زنی با بوی بدی از درون یکی از اتاق ها روبرو می شود. زمانی که وارد اتاق می شوند با صحنه عجیبی روبرو می شوند. آن ها لاشه یک گوزن مرده درون وام حمام، چندین ماهی آویزان شده از قلاب و خرگوشی که کشته شده بود را درون اتاق پیدا می کنند.

1. بدن مرده

خدمتکاران هنگام تمیز کردن اتاق هتل با بدن زنی مرده که در پلاستیک مشکی قرار داشت و زیر تخت گذاشته شده بود، روبرو شدند. طبق گزاراشات پلیس این زن از طریق مردی که در اتاق می مانده، کشته شده است و این اتفاق مربوط به یک هفته پیش بوده است.

منبع: کجارو / list25.com
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1980

به "عجیب و غریب ترین اتفاقاتی که در هتل ها رخ داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب و غریب ترین اتفاقاتی که در هتل ها رخ داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید