فصل آخر بازی تاج و تخت بهترین سریال جوایز امی شد

به گزارش مرجع مقالات، آی سینما: در هفتاد و یکمین مراسم اهدای جوایز امی آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت با دریافت جایزه امی بهترین سریال درام پایانی خوشایند برای سازندگانش رقم زد. این در حالی ست که سریال شپشو (Fleabag) جایزه بهترین سریال کمدی را گرفت. فیبی والر بریج بازیگر و نویسنده همین سریال هم برنده جایزه بهترین بازیگر زن سریال کمدی شد.

فصل آخر بازی تاج و تخت بهترین سریال جوایز امی شد

بازی تاج و تخت که رکورد نامزدی برای یک فصل سریال در جوایز امی را شکسته بود، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را هم برای پیتر دینکلج به ارمغان آورد.

در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن سریال درام، جودی کامر جایزه را برد و رقبای مهمی مانند ساندرا اوه همبازی خود در همین سریال و امیلیا کلارک ستاره بازی تاج و تخت را شکست داد.

همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال درام به بیلی پورتر برای سریال Pose رسید و بیل هیدر برای سریال بری جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال کمدی را برد.

جولیا گارنر برای بازی در سریال اوزارک جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد.

همچنین سریال تحسین شده چرنوبیل طبق پیش بینی جایزه بهترین مینی سریال را به خود اختصاص داد و میشل ویلیامز برنده جایزه بهترین بازیگر زن مینی سریال یا فیلم تلویزیونی شد. در رشته بهترین بازیگر مرد مینی سریال یا فیلم تلویزیونی هم جرل جروم جایزه برد.

9410

منبع: آی سینما
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 366

به "فصل آخر بازی تاج و تخت بهترین سریال جوایز امی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل آخر بازی تاج و تخت بهترین سریال جوایز امی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید