معرفی بهترین مراکز خرید هانوی پایتخت ویتنام

به گزارش مرجع مقالات، Made in Vietnam جمله ای معروف است که خریداران حرفه ای بعد از دیدن آن بر روی کفش ها به اصل بودن و کیفیت بالای محصول اطمینان پیدا می نمایند. حال تصور کنید که به کشور سازنده این محصول پرطرفدار سفر نموده اید. پس رفتن به مراکز خرید و فروشگاه ها از کارهایی است که بدون انجام دادن آن نباید ویتنام را ترک کنید. در ادامه قصد داریم بهترین مراکز خرید هانوی پایتخت ویتنام را به گردشگران این مقصد معرفی کنیم.

معرفی بهترین مراکز خرید هانوی پایتخت ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید.

جاذبه های تنها در سواحل، معابد و طبیعت بکر خلاصه نمی شود. بلکه مراکز خرید را نیز باید به لیست ویتنام گردی خود اضافه کنید. مجتمع هایی عظیم که با آخرین معماری روز جهان ساخته شده و تفریحاتی مانند سینما و مراکز بازی را در خود دارند یا فروشگاه های سنتی و کوچکی که در کنار خیابان ها قرار گرفته و با صنایع دستی های رنگارنگ توجه گردشگران را به خود جلب می نمایند،همه و همه در کنار بناهای تاریخی رنگ و بویی جذاب به شهر هانوی بخشیده اند. پس در سفر به ویتنام بازدید از مراکز خرید هانوی را از دست ندهید. (خرید بلیط تهران هانوی)

بهترین مراکز خرید هانوی

.

مرکز خرید هانگ دا گالریا (Hang Da Galleria)

هانگ دا گالریا مرکز خریدی عظیم و سه طبقه است که در پررفت آمدترین منطقه هانوی قرار گرفته. این مرکز خرید معماری بسیار زیبا دارد و زرق وبرق فراوانش گردشگران را برای گشت وگذار در آن ترغیب می نماید.

انواع فروشگاه های کفش، لباس، پارچه و حتی ظروف سفالی و سرامیکی در هانگ دا گالریا فعالیت می نمایند. این مرکز خرید به نوعی اوت لت هم به شمار می آید، چرا که اجناس برندی که کمی از فصل آن ها گذشته را در فروشگاه های عظیم آن می توان با قیمت های بسیار مناسب خریداری کرد.

نباید فراموش کنید که چانه زدن در مراکز خرید هانوی امری کاملا عادی است و متجمع هانگ دا گالریا نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس تا می توانید بر روی هنر چانه زنی خود کار کنید، چرا که اگر خیلی مهارت به خرج دهید می توانید قیمت اجناس را تا 50 درصد هم پایین آورید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب

آدرس: Hang Da Street, Cua Dong Ward, Hoan Kiem District, Hanoi

مر کز خرید لوته سنتر (Lotte Centre)

لوته سنتر از شیک ترین مراکز خرید هانوی است که علاوه بر فروشگاه های لوکس، چندین رستوران، مراکز بازی و حتی مرکز ورزشی را نیز در خود دارد. در هر شش طبقه این مرکز خرید می توان ساعت ها وقت گذراند.

طبقه اول به هایپرمارکت، رستوران و سالن ورزشی اختصاص دارد. در طبقه دوم می توانید انواع ساعت، لوازم آرایشی و جواهرات از بهترین برندهای جهان را ببینید. در طبقه سوم فروشگاه های لباس مجلسی زنانه و مردانه فعالیت می نمایند. طبقه چهارم جهانیی از لباس و کفش های اسپرت مقابلتان قرار می گیرد و با بازدید از دو طبقه آخر نیز نمایی حیرت انگیز از شهر هانوی را پیش رویتان خواهید داشت.

با این وصف اگر می خواهید در کنار خریدی دلچسب در شهر هانوی، لحظاتی پر از هیجان را هم تجربه کنید، یک روز از اقامت خود در این شهر را به گردش در مرکز خرید لوته سنتر اختصاص دهید.

ساعات بازدید: تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 10:30 شب

آدرس: 54 Liễu Giai, Cống Vị, Ba Đình, Hànội

مرکز خرید ترانگ تین (Trang Tien Plazza)

ترانگ تین از قدیمی ترین مراکز خرید هانوی است و قدمت آن به زمانی برمی شود که ویتنام تحت استعمار دولت فرانسه بود. این مرکز خرید در شش طبقه ساخته شده و معماری خارق العاده دارد. نزدیکی مرکز خرید ترانگ تین به دریاچه هوان کیم باعث شده تا گردشگران بسیاری پس از بازدید از دریاچه، کمی از وقت خود را به گردش در آن و خرید اختصاص دهند.

بیشتر اجناس موجود در فروشگاه های ترانگ تین از برترین برندهای جهان می باشند. شما می توانید بهترین بوتیک های لباس و کفش را در طبقه اول، محصولات الکترونیکی مانند موبایل، انواع بازی های ps4 و … را در طبقه دوم، لوازم کوچک و عظیم خانه را در طبقه سوم و انواع مواد غذایی جذاب را در طبقه چهارم ترانگ تین پیدا کنید. دو طبقه دیگر این مرکز خرید به واحدهای اداری اختصاص داده شده اند.

ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا آدینه از ساعت 9:30 صبح تا 9:30 شب و روزهای شنبه و یکشنبه از ساع 9:30 صبح تا 10:30 شب

آدرس: 24 Hai Ba Trung, Hoan Kiem District, Hanoi

مرکز خرید وینکام مگامال رویال سیتی (Royal City)

وینکام مگامال علاوه بر مرکز خرید، یک متجمع تفریحی عظیم است. این مرکز خرید کمی با مرکز شهر هانوی فاصله دارد، با این حال تفریحات جذاب آن باعث شده بسیاری از ساکنان هانوی و گردشگران آن را برای یک خرید عالی و گذراندن لحظات مهیج انتخاب نمایند.

معتبرترین برندهای بین المللی که اجناسی مانند فروشگاه های لباس، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و … را در فروشگاه های خود دارند، در مرکز خرید وینکام مگامال رویال سیتی فعالیت می نمایند. یک پیست اسکی جذاب، چندین رستوران با غذاهای ویتنامی، چینی، تایلندی، اروپایی و ژاپنی، مرکز ویژه بازی بچه ها، سینما، استخر و یک پارک آبی با بازی های مهیج از دیگر امکانات متجمع عظیم وینکام مگامال رویال سیتی هستند.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 9:30 صبح تا 10 شب

آدرس: 72A Nguyen Trai, Thanh Xuan, Hanoi

مرکز خرید ساویکو مگا مال (Savico Mega Mall)

در معرفی بهترین مراکز خرید هانوی به ساویکو مگا مال می رسیم. مرکز خریدی 3 طبقه که پاتوق جوانان شهر هانوی نیز به حساب می آید. در این مرکز خرید همه چیز از معماری و دکوراسیون فروشگاه ها گرفته تا رستوران ها و مراکز بازی همگی از آخرین متد روز جهان برخوردار هستند.

بوتیک های لباس، مغازه های کفش فروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات تزیینی و … از فروشگاه هایی هستند که در ساویکو مگا مال فعالیت می نمایند. بعد از خرید نیز می توانید به پیست اسکی یا مراکز بازی رفته و حسابی خوش بگذرانید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 10 شب

آدرس: 07 - 09 Nguyen Van Linh Street, Long Bien District, Hanoi

بیشتر بخوانید…

در هانوی، پایتخت ویتنام از این مکان ها بازدید کنید

منبع: ستاره ونک
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1138

به "معرفی بهترین مراکز خرید هانوی پایتخت ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین مراکز خرید هانوی پایتخت ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید