تور هلند ارزان: معرفی برترین هتل های آمستردام، مرکز تماشایی هلند

به گزارش مرجع مقالات، تبدیل ساختمان های قدیمی به هتل های امروزی ممکن است نتیجه ناخوشایندی داشته باشد اما مانند همه مسائل در آمستردام کارها متفاوت پیش می فرایند. چه در هتل 5 ستاره که خانه ای کانالی متعلق به قرن 18 میلادی است اقامت کنید یا خانه هایی متروکه که تبدیل به سوییت های لوکس شده اند و دسترسی به آن ها به وسیله رودخانه امکان پذیر است و حتی بوتیک هتلی را انتخاب کنید که زمانی کارخانه چاپ بوده است، از انتخابتان پشیمان نمی شوید. هتل های آمستردام جواهری از زیبایی و آسایش هستند و به خوبی بازسازی شده اند.

تور هلند ارزان: معرفی برترین هتل های آمستردام، مرکز تماشایی هلند

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

با هر بودجه ای هر منطقه ای را که برای اقامت و بازدید انتخاب کنید، مطمئن باشید که محلی فوق العاده را پیدا خواهید کرد. هتلی که می تواند سال های دور، دهه های اخیر یا حتی بتازگی در مرکز هلند ساخته شده باشد. بنابراین اگر در پی محلی برای استراحت بعد از یک روز گشت و گذار در میان برترین موزه ها و جاذبه های آمستردام هستید با خبرنگاران همراه شوید تا برترین هتل های آمستردام را به شما معرفی کنیم.

پولیتزر یکی از برترین هتل های آمستردام در کنار کانال آب

هتل پولیتزر آمستردام (Pulitzer Amsterdam) 5 ستاره بوده و سال 2016 بازسازی شده است. هتلی شامل 225 اتاق که در 25 خانه کانالی در کنار کانال زیبای پرنسس (Prinsengracht) واقع شده است. فضای داخلی شیک و مدرن آن برای برطرف یک روز پر ماجرا عالیست.

پولیتزر در محله ای پر جنب و جوش قرار گرفته و طراحی و دکوراسیون زیبایی دارد. باغ های آرام، سالن های آفتاب گیر و قایق هایی که شما را با نوشیدنی در دستتان داخل مرکز می گردانند بعضی از ویژگی هایش هستند.

آدرس هتل پولیتزر آمستردام: Prinsengracht 315-331,Amsterdam,1016 GZ

وبسایت هتل پولیتزر آمستردام: pulitzer

هوکستون برترین هتل بوتیک 4 ستاره آمستردام

هوکستون یکی از مشهورترین هتل های آمستردام است. هتل بوتیکی که 111 اتاق دارد و زمانی شهردار مرکز در آن زندگی می نموده است. این امر خود گویای موقعیت عالی آن است.

اینجا محل اقامت مسافران حرفه ای است که در پی هتل های مناسب برای کسب و کار نیستند. سرویس دهی مجموعه نیز همواره فوق العاده است و لابی پر از منوهای مختلف برای سفارشات شماست.

برای اقامت و رزرو آن به صفحه رزرو هتل آمستردام بروید.

آدرس هتل پولیتزر آمستردام: Herengracht 255, Amsterdam, 1016 BJ

وبسایت هتل پولیتزر آمستردام: thehoxton

سر آدام، برترین هتل مرکز هلند در کنار اسکله

سر آدام (Sir Adam Hotel) یک هتل ساحلی 4 ستاره زیبا و خنک داخل برج نمادین Adam Tower است که طراحی مسطح و صاف با خمیدگی های عجیب دارد. اگر تمایل داشته باشید هتل میزبانی را برای شما انتخاب نموده تا شهر را به شما نشان دهد، مثلا کلاس های مدیتیشن، سواری در کروزهای لوکس و حتی پیچیدن سیگار را به شما یاد دهد. در کل اقامت در هتل سر آدام حسابی در خاطرتان می ماند.

آدرس هتل پولیتزر آمستردام:Overhoeksplein 7, Amsterdam Noord, 1031 KS Amsterdam, Netherlands

وبسایت هتل پولیتزر آمستردام: sirhotels

هتل های سوییتز، تجربه اقامت در خانه هایی میان کانال های آمستردام

هتل های مجموعه سوییتز (Sweets Hotel) سرگذشت عجیبی دارند. در سال های دور و طی چهار قرن خانه هایی در میان کانال های آب آمستردام ساخته شد که به آن ها خانه پل (The bridge houses) می گفتند و مسئول نگهداری پل در آن زندگی می کرد. این فرد بر تردد قایق ها نظارت می کرد و امنیت و ترافیک منطقه را حفاظت می کرد.

امروز خانه های آن ها تبدیل به هتل هایی بسیار مدرن و راحت شده اند که در سراسر شهر پخش هستند و همگی آن ها راحتی یک هتل 3 ستاره را دارند. سپری کردن شب داخلشان شبیه به گذراندن شب در موزه است.

وبسایت هتل های سوییتز آمستردام: sweetshotel

وی فیزاوسترات، یکی از برترین هتل های آمستردام

هتل وی فیزاوسترات (Hotel V Fizeaustraat) 4 ستاره دارد و قیمتش به نسبت از دیگر هتل های معرفی شده مقرون به صرفه تر است. نمای بیرونی آن مدرن، شگفت انگیز و نشان دهنده هتلی گرم و پرهیاهو است که ترکیبی از زیبایی های قرن پیشین با هنرهای مدرن را با هم دارد. لابی و رستوران های پرزرق و برق مجموعه هواداران بسیاری در میان گردشگران و اهالی مرکز هلند دارد.

این هتل محیطی سرسبز ، باشکوه و مهم تر از همه محله ای بی سر و صدا دارد که دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر را فراهم می نماید. این جا انتخاب ما از مجموعه هتل های V است.

آدرس هتل وی فیزاوسترات: Fizeaustraat 2, Oost, 1097 SC Amsterdam, Netherlands

وبسایت هتل وی فیزاوسترات آمستردام: hotelvfizeaustraat

سیتیزن ام شیپخول، برترین هتل فرودگاهی آمستردام

سیتیزن ام شیپخول (CitizenM Schiphol Airport) هتلی 4 ستاره در فرودگاه شیپخول است. اغلب هتل های فرودگاهی دلگیرند و تنها برای جابه جایی انتخاب می شوند اما این یکی فرق دارد. آراستگی های عجیب و غریبی ندارد اما آشپزخانه اش همواره باز است. لابی خوب، اتاق های جلسه مناسب اقامت شما را دلپذیر می نماید.

قیمت مناسب، نمایش فیلم رایگان و تخت خواب های خیلی بزرگ همراه با نور پردازی ملایم باعث شده 355 اتاق هتل انتخاب خوبی برای مسافرانی باشد که زمان بدنشان بهم ریخته است.

آدرس هتل سیتیزن ام شیوخول: Jan Plezierweg 2, 1118 BB Schiphol, Netherlands

وبسایت هتل سیتیزن ام شیوخول: citizenmschiphol

استیودنت هتل، از برترین هتل های آمستردام برای جوان ترها

استیودنت هتل شهر آمستردام (The Student Hotel Amsterdam City)، هتلی 4 ستاره که زمانی کارخانه چاپ بوده است. اکنون خانه ای موقت را برای دانش آموزان مشتاق تجربه زندگی در محیط دانشگاه فراهم می نماید. میزهای پینگ پنگ و یک اتاق مطالعه مشترک در حالی که این جا دانشگاه نیست.

این جا قیمت مناسبی دارد و مختص دانشجویان نیست و برای اقامت بین دو هفته تا یکسال به شما تخفیف می دهد. از فضای مطالعه صرف نظر کنید و سراغ تفریح های دیگر مانند استخر یا دوچرخه های کرایه ای بروید.

آدرس استیودنت هتل شهر آمستردام: Wibautstraat 129, Oost, 1091 GL Amsterdam, Netherlands

وبسایت استیودنت هتل شهر آمستردام: thestudenthotel

اینک، یکی از برترین هتل های آمستردام در مرکز قدیمی شهر

اینک (INK Hotel Amsterdam) هتلی 4 ستاره و بخشی از مجلل سوفیت در M Gallery است. هتل اینک که نامش نشاندهنده کاربری پیشین ساختمان به عنوان دفتر روزنامه است، یک هتل شیک است که 149 اتاقش سبک بوهمین (کولی) دارند. ترجمه: این جا مکانی است که هر وقت به مرکز آمدید آن را خانه خود می دانید. دسترسی آسان هتل به ایستگاه مرکزی آن را به انتخاب بهتری تبدیل نموده است.

آدرس استیودنت هتل شهر آمستردام: Nieuwezijds Voorburgwal 67, Amsterdam City Centre, 1012 RE Amsterdam, Netherlands

وبسایت استیودنت هتل شهر آمستردام: ink-hotel

زوکو، برترین هتل آمستردام برای اقامت طولانی

زوکو (Zoku Amsterdam) هتلی 4 ستاره برای برای مسافرانی که طولانی مدت سفر می نمایند و دلشان برای خانه تنگ شده انتخاب خوبی است. اتاق های آن آشپزخانه ای کاملا مجهز دارند و هر طبقه کافی شاپ خودش را دارد.

اگر تنها سفر می کنید اما نمی خواهید سراغ هاستل بروید فضای رستوران پشت بام برایتان هیجان انگیز خواهد بود.

آدرس هتل زوکو آمستردام: Weesperstraat 105, Amsterdam City Centre, 1018 VN Amsterdam, Netherlands

وبسایت هتل زوکو آمستردام: livezoku

هتل استریا، مهمانخانه ای از جنگ جهانی دوم

هتل استریا (Hotel Estheréa) جنگ جهانی دوم میزبان جنگ زده ها بود و امروز یکی از برترین هتل های آمستردام است که از محبوبیت بالایی در میان خانواده ها برخوردار است. فضای اتاق ها و رستوران آن واقعا زیبا و راحت است. هتل استریا 4 ستاره دارد.

آدرس هتل زوکو آمستردام: Singel 303 - 309, Amsterdam City Centre, 1012 WJ Amsterdam, Netherlands

وبسایت هتل زوکو آمستردام: estherea.nl

در این مطلب 10 مورد از برترین هتل های آمستردام را معرفی کردیم که رنج قیمتی متفاوتی داشته و در اقصی نقاط مرکز قرار دارند که با توجه به سلیقه خودتان می توانید یکی را انتخاب کنید، برای اطلاعات بیشتر در رزرو هتل با شماره 8540 تماس بگیرید. چنانچه تجربه اقامت در هتل های آمستردام را دارید آن را با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1937

به "تور هلند ارزان: معرفی برترین هتل های آمستردام، مرکز تماشایی هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: معرفی برترین هتل های آمستردام، مرکز تماشایی هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید