معرفی فیلم شیر (لیون)؛ سفری به هندوستان با غم و اندوه بسیار

به گزارش مرجع مقالات، اگر به یک گریه حسابی و همچنین یک سفر مجازی به هندوستان علاقه دارید، فیلم لیون برای شما مناسب است. بر اساس یک داستان واقعی، درباره پسر جوان هندی، سارو (سانی پاوار) که به طور تصادفی سوار قطار به کلکته می گردد و بی خانمان می گردد.

معرفی فیلم شیر (لیون)؛ سفری به هندوستان با غم و اندوه بسیار

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

خبرنگاران - سپس او توسط یک زوج استرالیایی به فرزندی گرفته می گردد، و در سن 25 سالگی برای یافتن خانه کودکی خود و خانواده اش در اینترنت جستجو می نماید. این فیلمی است با دلسوزی و غمخواری فراوان و همچنین سفر با جایگاه در مکان هایی از جمله تاسمانی و هند.

دیو پاتل بازیگر 26 ساله متولد لندن که قبل از این با فیلم میلیونر زاغه نشین (Slumdog Millionaire) به شهرت جهانی دست پیدا کرد، برای آماده سازی ایفای نقش تازه اش در فیلم شیر نزدیک به هشت ماه تحقیق کرد.

از آنجایی که فیلم بر اساس ماجرایی حقیقی ساخته شده او به یتیم خانه اصلی ای که سارو در آن بوده رفته است، همچنین از قطاری که سارو در آن گم شده دیدن کرد.

دیو پاتل برای آماده سازی فیزیکی ماه ها به تمرینات فشرده بدن سازی پرداخته و کلاسهایی را برای اجرای درست بیان لهجه استرالیای گذرانده است.

در ابتدا رونی مارا که ایفاگر نقش نامزد کاراکتر اصلی فیلم است قرار بود تنها به مدت 2 دقیقه در مقابل دوربین قرار بگیرد، رونی مارا اعلام نموده که پس از خواندن فیلمنامه با وجود آنکه متوجه شده نقش وی فقط 2 دقیقه است با تمام وجود حاضر شده تا در شیر حضور داشته باشد، هر چند که کارگردان در ادامه تصمیم گرفت با تغییراتی در فیلمنامه نقش این بازیگر کاندید اسکار را بیشتر کند.

گفته شده کمپانی گوگل برای ساخت این فیلم و به تصویر کشیدن بخش هایی از اثر که در رابطه با نقشه و موتور جستجو و Google Earth بوده به تهیه کنندگان دسترسی های ویژه ای داده که استفاده از این قابلیت ها تا به امروز برای کاربران عادی قابل دسترس نیست.

به گفته تهیه کننده فیلم برای انتخاب کودک فیلم از بیش از چهار هزار کودک هندی تست گرفته شده تا در آخر بازیگری هشت ساله بنام Sunny Pawar از بین آنها انتخاب شد.

این بازیگر هشت ساله به دلیل نداشتن ویزا پیروز نشد در بسیاری از افتتاحیه های فیلم حضور داشته باشد، پس از آن کوشش تهیه کنندگان فیلم جواب داد و این بازیگر پیروز شد همراه با پدرش برای تبلیغات فیلم وارد آمریکا گردد.

فیلم شیر بر اساس رمانی به قلم قهرمان ماجرا یعنی سارو بریرلی با عنوان بندی راه طولانی خانه (A Long Way Home) ساخته شده است. گفته شده کاراکتر لوسی که رونی مارا ایفاگر آن است در دنیای واقعی وجود نداشته و این کاراکتر بر اساس چندی از نامزدهای قبلی سارو بریرلی ساخته و پرداخته شده است.

منبع: چمدان
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1005

به "معرفی فیلم شیر (لیون)؛ سفری به هندوستان با غم و اندوه بسیار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم شیر (لیون)؛ سفری به هندوستان با غم و اندوه بسیار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید