هتل آری تارا ریزورت کرابی

به گزارش مرجع مقالات، هتل آری تارا ریزورت کرابی (Aree Tara Resort Krabi)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره کشور تایلند است که به شما توصیه می‌کنیم در تور کرابی به آن سری بزنید. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل آری تارا ریزورت کرابی

هتل آری تارا ریزروت دارای 70 اتاق دلوکس، اتاق سوپریور و اتاق دلوکس با دسترسی استخر که توسط باغ های سرسبز گرمسیری احاطه شده اند می باشد. هر اتاق دارای بالکن اختصاصی با چشم‌اندازی از باغ و یا استخر می‌باشد و دسترسی به اینترنت وای فای در تمامی اتاق‌های آن امکان‌پذیر است. حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی در دسترس بوده و گاوصندوقی برای محافظت از اشیای گران‌بهای مهمانان در نظر گرفته شده تا در تور کرابی احساس امنیت کنند. تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، تلفن بین‌المللی با شماره‌گیری مستقیم، لوازم تهیه چای و قهوه، دمپایی، سشوار، یخچال و آب آشامیدنی از دیگر امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل در تور کرابی هستند. معمولا میان هتل‌های کرابی، آن‌هایی که در ساحل اونانگ قرار گرفته‌اند بسیار زیبا و دیدنی هستند.

امنیت مکان های عمومی هتل به صورت 24 ساعته با دوربین‌های مدار بسته کنترل شده و برای رفاه ساکنین هتل خدمات لاندری نیز ارائه می‌گردد. برای گردش در کرابی و دیدن زیبایی‌های آن می‌توان اتومبیل کرایه کرد و از اینترنت وای فای رایگان در مکان های عمومی استفاده نمود. همچنین مهمانان برای کسب اطلاعات گردشگری، هماهنگی تورها و تهیه بلیط مکان‌های تفریحی و دیدنی کرابی می‌توانند به پرسنل میز تور مراجعه نمایند.

در هتل آری تارا ریزورت کرابی از ساعت 10 الی 21 می توان از جکوزی، خدمات ماساژ و درمان استفاده نمود و طراوت و شادابی را به جسم و روح هدیه داد. بخشی از اوقات فراغت خود را می توان به شنا در استخر روباز هتل و یا استراحت بر روی صندلی‌های آفتابگیر در تور کرابی اختصاص داد. استخر مخصوص برای کودکان نیز موجود است. این هتل به مهمانان خود احترام زیادی قائل است و برای سرگرمی آنان فعالیت هایی چون غواصی، اسب سواری، دوچرخه سواری، قایقرانی، تیز اندازی و آشپزی تایلندی فراهم کرده است.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 538

به "هتل آری تارا ریزورت کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آری تارا ریزورت کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید