هتل رویال آسیا بانکوک

به گزارش مرجع مقالات، هتل رویال آسیا (royalasia hotel)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره‌ای است که می‌توانید در تور بانکوک در ان اقامت کنید. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل رویال آسیا بانکوک

هتل رویال آسیا در خیابان سوخومویت بانکوک قرار گرفته که یکی از بهترین جاذبه‌های تور بانکوک می‌باشد. در بهترین منطقه مرکزی شهر و در چند قدمی ایستگاه قطار هوایی نانا قرار گرفته است. این هتل به دلیل نزدیکی به مغازه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی از بهترین هتل‌های شهر بانکوک برای اقامت است. مبلمان این هتل با تزئینات اتاق که از چوب طبیعی ساخته شده همخوانی داشته و دستگاه کنترل از راه دور کلیدها و روشنایی‌ها در کنار تختخواب تعبیه شده است. این هتل با طراحی مدرن تایلندی، می‌تواند یک سفر با کیفیت را برای شما فراهم می‌کند. این هتل به رفاه میهمانان ارزش بسیار زیادی قائل بوده و موقعیت مکانی مرکزی و آرام هتل رویال آسیا بانکوک سبب شده تا مهمانان این هتل بتوانند با 5 دقیقه پیاده‌روی به رستوران‌های متنوع این هتل برسند.

هتل رویال آسیا  بانکوک در خیابان سوخومویت در بهترین منطقه مرکزی شهر و در چند قدمی ایستگاه قطار هوایی نانا قرار گرفته. با توجه به نظریات و تجربیات توریست‌ها این هتل دارای موقعیت عالی در تور بانکوک است.

سالن کنفرانس، سونا، جکوزی، کافی شاپ و رستوران و چایخانه، فضای سبز، پارک کودک، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، گیم نت و چایخانه در بام هتل از امکانات و خدمات رفاهی هستند که این هتل در اختیار گردشگران تور بانکوک قرار می‌دهد.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 537

به "هتل رویال آسیا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رویال آسیا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید