همیشه به تیم امید کمک کردیم، باید وضعیت نساجی بهتر شود

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی در حاشیه دیدار تیم امید ایران و ترکمنستان در خصوص تیم ملی امید گفت: آرزو دارم این تیم بتواند پس از سال ها به المپیک صعود کند.

همیشه به تیم امید کمک کردیم، باید وضعیت نساجی بهتر شود

وی تأکید کرد: تیم امید ما از بازیکنان جوان تشکیل شده که همه از تجربه خوبی برخوردار هستند و امیدوارم این تیم بتواند آرزوهای مردم را برآورده کرده و به المپیک صعود کند.

سرمربی تیم نساجی قائمشهر در پاسخ به این پرسش که تیم نساجی، بازیکنان امید خود را در اختیار کرانچار قرار می دهد یا خیر؟ اضافه کرد: من چه در زمانی که در پیکان بودم و چه حالا که سرمربی نساجی هستم، همیشه برای تیم امید ارزش زیادی قائل بودم و بازیکنانم را در اختیار این تیم قرار داده تا تیم امیدمان موفقیت های پی درپی را کسب کند.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید این تیم بتواند از این مرحله صعود کند؟ گفت: این اولین بازی تیم امید ایران است بنابراین نمی توانم در این مورد نظر نهایی بدهم اما حضور هواداران می تواند در دیدارهای بعدی برای روحیه بازیکنان امید خوب بوده و آنها را به موفقیت در دیدارهای بعدی امیدوار کند.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال نساجی گفت: شرایط ما باید بهتر از این باشد. متأسفانه امروز در زمین کارگران اجازه تمرین پیدا نکردیم، به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آمدیم، در آنجا هم به ما اجازه تمرین ندادند و مجبور شدیم در زمین شماره 3 تمرین کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار نبود.

سرمربی تیم نساجی قائمشهر در انتها خاطرنشان کرد: همه مسئولین استان باید دست به دست هم دهند تا شرایط نساجی بهتر از این شود؛ این تیم به حمایت نیاز دارد و مطمئن باشید با جوانانی که در نساجی حضور دارند، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، به شرط آنکه مسئولان، ما را تنها نگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 129

به "همیشه به تیم امید کمک کردیم، باید وضعیت نساجی بهتر شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همیشه به تیم امید کمک کردیم، باید وضعیت نساجی بهتر شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید