(ویدیو) گلزنی مهدی طارمی برای پورتو مقابل موریرنزه

به گزارش مرجع مقالات، تیم فوتبال پورتو بامداد امروز (سه شنبه) در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال از ساعت 00:45 به مصاف میزبان خود موریرنزه رفت و در سرانجام هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. پورتو با پیروزی در این بازی می توانست اختلاف خود را با صدر جدول کم کند، اما این اتفاق رخ نداد تا بدشانسی های پورتو در این فصل کامل تر گردد.

(ویدیو) گلزنی مهدی طارمی برای پورتو مقابل موریرنزه

تک گل تیم موریرنزه را فرارسی در دقیقه 37 به ثمر رساند. در دقیقه 84 نیز تیم پورتو صاحب یک پنالتی شد و مهدی طارمی پیروز شد با یک ضربه دقیق و محکم دروازه حریف را باز نموده و بازی را به تساوی بکشاند. تیم پورتو در دقیقه 93 بازی با ضربه سر بسیار زیبای مارتینز به گل رسید، اما داور بازی توسط VAR گل را مردود خاطرنشان کرد.

مهدی طارمی ملی پوش فوتبال کشورمان از ابتدا در ترکیب اصلی تیم پورتو حضور داشت و 90 دقیقه کامل بازی کرد.

ستاره ایرانی پورتو که در تمام بازی های فصل 21-2020 لیگ برتر پرتغال حضور تعویضی یا ثابت در ترکیب تیمش داشته، در 28 مسابقه پیروز به زدن 12 گل شده و در رده پنجم جدول برترین گلزنان این رقابت ها قرار گرفته است.

در جدول رده بندی لیگ پرتغال، اسپورتینگ لیسبون با 73 امتیاز و پورتو با 67 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند. تیم فوتبال پورتو در ملاقات بعدی خود و در روز روز آدینه 10 اردیبهشت باید به مصاف تیم فامالیسائو رده سیزدهمی برود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1597

به "(ویدیو) گلزنی مهدی طارمی برای پورتو مقابل موریرنزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) گلزنی مهدی طارمی برای پورتو مقابل موریرنزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید