پاکباز: مدالم را به روح قربانیان پرواز تهران - یاسوج تقدیم می کنم

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران از اندونزی، سامان پاکباز که توانست در رشته پرتاب دیسک، مدال طلا را از آن خود کند، در این مورد گفت: من در دو رشته در پاراآسیایی شرکت کردم. اولین رشته پرتاب وزنه بود که متاسفانه نقره کسب کردم. صادقانه می گویم در آن رشته، نتیجه خوبی نگرفتم و می توانستم طلایی باشم. اما خدا را شکر که در پرتاب دیسک توانستم جبران کنم و صاحب گردن آویز طلا شوم.

پاکباز: مدالم را به روح قربانیان پرواز تهران - یاسوج تقدیم می کنم

پاکباز اضافه نمود: در این ماده موفق شدم رکورد بالای 50 متر را داشته باشم و با رکورد دنیای ام تنها یک متر فاصله بود. با این حال امیدوارم در سال آینده که رقابت های دنیای دو و میدانی را در پیش داریم، بتوانم زودتر از پارالمپیک صاحب مدال طلا شوم. این رکورد را انشالله در مسابقات دنیای امارات که در دبی برگزار می گردد، جابجا خواهم کرد. ورزشکار طلایی کشورمان ادامه داد: می خواهم این مدال طلا را تقدیم کنم به روح تمامی قربانیان سانحه هوایی تهران - یاسوج و امیدوارم این مدال باعث گردد برای چند دقیقه هم که شده، غم آن عزیزان را از یاد ببریم.

پاکباز در خصوص برنامه هایش برای پارالمپیک 2020 توکیو گفت: در پارالمپیک، ما فقط ماده پرتاب وزنه را داریم و ماده پرتاب دیسک برگزار نمی گردد. امیدوارم در آن مسابقات، کارهای بزرگی انجام بدهیم. قطعا از این به بعد، تمرکز و تمرینات مان به سمتی می رود که بتوانیم برای آن رقابت ها آمادگی کاملی داشته باشیم و سرود کشورمان را در پارالمپیک دوباره به گوش همه دنیا برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 21

به "پاکباز: مدالم را به روح قربانیان پرواز تهران - یاسوج تقدیم می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکباز: مدالم را به روح قربانیان پرواز تهران - یاسوج تقدیم می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید