کلاهبرداری 10 میلیاردی با رمالی در فضای مجازی

به گزارش مرجع مقالات، یک رمال در استان هرمزگان با فریب شهروندان و رمالی در فضای مجازی، مبلغ 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرد که با کوشش های پلیس استان شناسایی و دستگیر شده است.

کلاهبرداری 10 میلیاردی با رمالی در فضای مجازی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اعلام این خبر بیان داشت: متهم به هویت (ع- ی) با تشکیل دو سایت رمالی در فضای مجازی و جعل مدارک شناسایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان نموده است.

سرهنگ عبدالمجید کرمی گفت: طی آنالیز انجام شده تعیین شد متهم تمام وجوه کلاهبرداری شده را در صرافی های یکی از استان های مرکزی کشور به ارز و سکه تبدیل نموده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری هرمزگان خاتمه با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات بیشتر، محل اختفاء متهم را در شهرستان کرمان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی به مخفیگاه وی اعزام و نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ کرمی توضیح داد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 88 سکه بهار آزادی، یک قطعه شمش طلای آب شده، 5300 دلار وجه نقد، چندین کارت ملی و شناسنامه جعلی و بعضی اقلام دیگر به ارزش 10 میلیارد ریال کشف کردند.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 20 فقره شکایت از سایر استان ها با این شگرد گزارش شده و متهم تا به این لحظه به کلاهبرداری مبلغ 10 میلیارد ریال از شهروندان اعتراف نموده که اقدامات پلیسی جهت کشف سایر پرونده های مشابه در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 569

به "کلاهبرداری 10 میلیاردی با رمالی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 10 میلیاردی با رمالی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید