کمدی راز جنایت با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون رکوردشکن شد

به گزارش مرجع مقالات، طبق آنچه شرکت نت فلیکس اعلام نموده فیلم کمدی-معمایی راز جنایت (Murder Mystery) ساخته کایل نیواچک در سه روز اول توسط 30.9 میلیون کاربر این شبکه دیده شده و پیروز شده رکورد افتتاحیه در این شبکه را بشکند.

کمدی راز جنایت با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون رکوردشکن شد

آدام سندلر و جنیفر آنیستون از بازیگران این فیلم کمدی هستند و امیر مکری فیلمبرداری این اثر را به عهده داشته. مکری فیلم بردار ایرانی است که از سال 1977 به ایالات متحده آمریکا مهاجرت نموده و فیلم برداری آثاری چون سریع و خشمگین 4 (Fast & Furious)، مرد پولادین (Man of Steel) و تبدیل شوندگان: عصر انقراض (Transformers: Age of Extinction) را برعهده داشته است.

براساس آماری که نت فلیکس اعلام نموده بیش از 30 میلیون و 869 هزار اکانت در سه روز اول این فیلم را تماشا نموده اند. از این میان بیش از 13 میلیون اکانت در آمریکا و کانادا راز جنایت را دیده اند و بیش از 17 میلیون و 494 هزار نفر در سطح دنیا فیلم را تماشا نموده اند.

همچنین بر این نکته تاکید شده که صرفا وقتی هر اکانت بیش از 70 درصد فیلم را تماشا نموده او را در میان آمار بازدیدکنندگان از فیلم لحاظ نموده اند.

شرکت نت فلیکس در سال 2015 برای 4 فیلم با آدام سندلر قرار داد امضا کرد و این قرارداد در سال 2017 برای 4 فیلم جدید مجددا تمدید شد. قراردادهای نت فلیکس با سندلر در زمانی امضا شد که وضعیت این بازیگر در گیشه ها چندان مناسب نبود و برای بعضی این سوال ایجاد شد که انگیزه نت فلیکس از امضای قرادادهای طولانی مدت با این بازیگر چیست.

حال با در نظر دریافت آمار و ارقامی که نت فلیکس اعلام نموده به نظر می رسد سندلر هنوز هم در جذب مخاطبان پیروز عمل می نماید و تحلیل نت فلیکس برای امضای قراردادهای مذکور تحلیل درستی بوده است.

شبکه نت فلیکس عموما میزان استقبال مخاطبان از فیلم ها و برنامه های پخش شده را رسانه ای نمی نماید اما اخیرا دست به انتشار بعضی از آمار پیروزیت آمیز خود زده. از جمله این آمارها می توان به مخاطبان 52 میلیونی (در چهار هفته اول) فیلم مرز سه گانه (Triple Frontier) با بازی بن افلک و مخاطبان 45 میلیونی (در چهار هفته اول) مجموعه آموزشگاه آمبرلا (The Umbrella Academy) اشاره نمود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 188

به "کمدی راز جنایت با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون رکوردشکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمدی راز جنایت با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون رکوردشکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید