گرجستان رتبه اول در لیست مقصدهای نوظهور در سال 2020 ، سفر به گرجستان ؛ بهشت پنهان را از دست ندهید

به گزارش مرجع مقالات، وب سایت Travel Lemming، به تازگی لیست 30 مقصد نوظهور برای سفر در سال 2020 را منتشر کرد و جالب این که گرجستان در صدر این لیست است.

گرجستان رتبه اول در لیست مقصدهای نوظهور در سال 2020 ، سفر به گرجستان ؛ بهشت پنهان را از دست ندهید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

Travel Lemming لیست نامزدها را با یاری جمعی از بلاگرهای تراز اول سفر به قضاوت گذاشت و در نتیجه گرجستان، کشوری که کمتر از 4 میلیون نفر جمعیت دارد به عنوان بهشت پنهان شناخته شد. Travel Lemming به کوه های بی نظیر کاکاسوس و تاکستان های آن اشاره نموده است.

روستای اوشگولی و پایتخت گرجستان تفلیس، از بهترین مقاصد گردشگری در گرجستان هستند. موزه ملی گرجستان و کلیسای آنچیسخانی باسیلیکای از معروفترین نقاط دیدنی تفلیس است.

نووا اسکوشیا در کانادا نیز شماره 2 در این لیست بود. در پایتخت نووا اسکوشیا، هالیفکس آبشار بسیار زیبا و مسحور نماینده ای وجود دارد. افرادی که از قایق سواری در آب های آرام لذت می برند حتما باید یک بار در عمر خود به این ایالت سفر نمایند.

پارک ملی کیپ برتون، موزه ماریتیم اطلس و اسکای لاین تریل از دیگر جاذبه های گردشگری نووا اسکوشیا است که نباید از دست داد. این مناطق برای افرادی که از فعالیت در محیط های بیرون و طبیعی لذت می برند بسیار جذاب است.

شماره 4 این لیست مربوط به رواندا است که مقصد شماره یک در قاره آفریقاست. شماره 5 قرقیزستان است به عنوان برنده در قاره آسیا. دیگر کشورها عبارتند از: اکوادور، گوتنبرگ، سوئد، چرچیل، مانیتوبا، دومینیک و ازبکستان.

شماره 30 در این لیست نیز به اتیوپی تعلق دارد.

منبع: TheTravel.com

منبع: چمدان
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 581

به "گرجستان رتبه اول در لیست مقصدهای نوظهور در سال 2020 ، سفر به گرجستان ؛ بهشت پنهان را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرجستان رتبه اول در لیست مقصدهای نوظهور در سال 2020 ، سفر به گرجستان ؛ بهشت پنهان را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید