آخرین خبر از مدیریت باشگاه پرسپولیس؛ مدیرعامل سابق برمی شود؟

به گزارش مرجع مقالات، در روزهای منتهی به برگزاری بازی حساس پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان، جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس کنار کشید تا اتفاقی که با تغیر دولت قابل پیش بینی بود رنگ واقعیت به خود بگیرد. البته روز گذشته هیئت مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس مجید صدری را به اسم سرپرست موقت باشگاه انتخاب کرد تا در آستانه بازی حساس 23 شهریور، در کادر مدیریتی تغییرات زیادی رخ ندهد.

آخرین خبر از مدیریت باشگاه پرسپولیس؛ مدیرعامل سابق برمی شود؟

با این همه و از قرار معلوم، وزارت ورزش و جوانان قصد تغییرات اساسی در کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس را دارد و با این فرایند به احتمال فراوان دوران سرپرستی صدری در پرسپولیس هم زیاد نخواهد بود.به نظر می رسد وزارت ورزش و جوانان با چیدن هیئت مدیره ای نو میخواهد خون تازه ای در رگ های قهرمان 5 سال اخیر فوتبال ایران تزریق کند.

درباره ترکیب هیئت مدیره اما حدس ها زیاد است. یکی از نام های مطرح شده حمید استیلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بود که از او حتی برای شانس مدیرعاملی هم نام برده می شد اما او روز گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گفت بنا به دلایلی فعلا تمایلی به حضور در این سمت و البته کارهای مدیریتی ندارد. شاید مسائل شخصی این روزهای استیلی در این تصمیم بی تاثیر نبوده باشد.

حبیب کاشانی مدیرعامل 2 دوره پرسپولیس و علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق سرخ ها هم از جمله افرادی هستند که نام شان برای حضور در هیئت مدیره و احتمالا مدیرعاملی مطرح شده است. کاشانی که قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ 86-87 تجربه نموده یکی از کسانی است که مورد اعتماد طرفداران پرسپولیس قرار گرفته است. علی اکبر طاهری هم با پرسپولیس قهرمانی لیگ را در کارنامه دارد و با وجود فراز و فرودهایی که در زمان مدیرعاملی اش داشت احتمالا مورد استقبال طرفداران روبرو خواهد شد.

از علیپور عضو فعلی هیئت مدیره پرسپولیس که اتفاقا ارتباط خوبی با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دارد هم به اسم یکی از افراد احتمالی در هیئت مدیره بعدی این باشگاه نام برده می گردد. او سال هاست در ورزش حضور دارد و کار مدیریتی نموده و احتمالا به اسم نماینده وزارت ورزش در هیئت مدیره پرسپولیس به کار ادامه خواهد داد. البته این طور که به نظر می رسد فیاض و مسجدی دو عضو فعلی هیئت مدیره پرسپولیس شانس زیادی برای ادامه کار در این باشگاه ندارند و با این فرایند خیلی زود از بدنه مدیریت سرخ ها جدا خواهند شد.

با این همه باید منتظر ماند و تا بعد از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان منتظر ماند تا معین گردد حدس ها چقدر رنگ واقعیت به خود خواهد گفت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1771

به "آخرین خبر از مدیریت باشگاه پرسپولیس؛ مدیرعامل سابق برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از مدیریت باشگاه پرسپولیس؛ مدیرعامل سابق برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید