فولاد شدیدا افت نموده است ، از استقلال و پرسپولیس یار کمکی بگیرند

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران/خوزستان پیشکسوت فوتبال معتقد است که تیم فولاد شدیدا افت نموده است و نکونام باید به فکر اساسی برای نتیجه گیری تیمش کند.

فولاد شدیدا افت نموده است ، از استقلال و پرسپولیس یار کمکی بگیرند

صفرعلی جمال پور در گفت و گو با خبرنگاران، درباره فرایند تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهارکرد: فولاد در چهار هفته اخیر دو تساوی و دو شکست داشته است و به نظرم دچار افت شدید شده است.

وی اعلام کرد: نکونام بعد از تساوی هفته گذشته مقابل پیکان، نرسیدن به نتیجه مورد نظر را به گردن دیگران انداخت، در حالی که این موضوع درست نبود و همین صحبت ها در روحیه این بازیکن و فرایند او در بازی با سپاهان نیز تاثیر داشت. نکونام نباید روی تک بازیکن اتکا داشته باشد.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که نکونام از ابتدای فصل راهنمایی فولاد را برعهده نداشت، این موضوع چقدر در فرایند این تیم تاثیر داشته است؟ گفت: نکونام می تواند بگوید که من تیم را نبسته ام اما خودش این مسئولیت را پذیرفت. او در مدت اخیر در هر کدام از بازی ها که نتایج مورد دلخواه نبوده است، یا زمین را مقصر دانسته، یا حردانی را. فوتبال همین است و نکونام خودش مسئولیت فولاد را پذیرفت، ضمن این که با آمدن او، سه چهار باریکن نیز جذب فولاد شدند.

وی درباره عدم تمرکز تیم فولاد حتی در خط دفاع که طی دو فصل گذشته از نقاط قوت این تیم بوده است نیز مطرح نمود: مربیان تیم های دیگر فولاد را بررسی می نمایند و دست نکونام برای رقبا رو شده است و سرمربی فولاد باید یک فکر اساسی برای نتیجه گیری تیمش داشته باشد زیرا این تیم قرار است در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم شرکت کند. در حال حاضر چهار تیم اول جدول رده بندی، حرف برای گفتن دارند و به نظرم فولاد با این تیم ها اختلاف فاحش دارد.

جمال پور درباره کمبود بازیکن در فولاد نیز گفت: فولاد باید از الان تمرکز خود را روی نیم فصل دوم بگذارد و به نظرم باتوجه به این که یکسری از بازیکنان استقلال، پرسپولیس و گل گهر آرزو دارند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمایند، آقای گرشاسبی می تواند از این تیم ها بازیکن کمکی بگیرد تا فولاد زنگ سرگرمی نشود. وقتی فولاد با پیکان در اهواز مساوی می نماید، فردا روزی با الهلال و تیم های قدرتمند عربی در آسیا می خواهد چه کند؟

وی تاکید نمود: با فرایندی که فولاد در پیش گرفته، ممکن است در ادامه کار و بعلاوه در آسیا به مشکل برخورد کند و قول می دهم فولاد با این فرایند در آسیا زنگ سرگرمی خواهد شد.

این پیشکسوت گفت: در فوتبال حال حاضر ایران که تیم حرفه ای نداریم و اگر داشتیم استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف نمی شدند، فولاد باید برای نتیجه گیری و رسیدن به رده های بالایی جدول کوشش کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1992

به "فولاد شدیدا افت نموده است ، از استقلال و پرسپولیس یار کمکی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد شدیدا افت نموده است ، از استقلال و پرسپولیس یار کمکی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید