بازسازی ساختمان: شروع بازسازی راه پله های راه شاهی کاخ عالی قاپو اصفهان

به گزارش مرجع مقالات، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از شروع عملیات بازسازی راه پله های راه شاهی کاخ عالی قاپو اطلاع داد.

بازسازی ساختمان: شروع بازسازی راه پله های راه شاهی کاخ عالی قاپو اصفهان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی امروز 3 بهمن ماه سال 1400، با اعلام این مطلب گفت: این عملیات بازسازیی شامل پاک سازی فیزیکی و شیمیایی تزیینات نقاشی راه پله ها، استحکام بخشی لایه های گچی و رنگی تزیینات نقاشی ها، بازسازی و بازسازی کمبودهای ناشی از یادگاری نویسی و ریختگی در سطوح تزیینات، موزون سازی سطوح رنگی تزیینات نقاشی و احیای طرح های تزیینات پرده سازی در قسمت های ریختگی رنگ و در نهایت تثبیت این سطوح است که به دست استادکاران بازسازیگر این اداره کل اجرا می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به شروع این عملیات بازسازیی و استحکام بخشی، راه پله شاهی عمارت عالی قاپو تا اطلاع ثانوی مسدود است و برای عبور و مرور گردشگران در این عمارت، راه پله مارپیچ جایگزین شده و قابل استفاده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1969

به "بازسازی ساختمان: شروع بازسازی راه پله های راه شاهی کاخ عالی قاپو اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: شروع بازسازی راه پله های راه شاهی کاخ عالی قاپو اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید