آندور هاوس تورنتو؛هتلی که مسافران مشتاق آن هستند!، تصاویر

به گزارش مرجع مقالات، به همین دلیل است که بیشتر گردشگران و کسانی که در صدد خرید اینترنتی بلیط هواپیما تورنتو هستند، با آگاهی از خدمات بی نظیر The Anndore House مشتاق اقامت در این هتل می شوند.

آندور هاوس تورنتو؛هتلی که مسافران مشتاق آن هستند!، تصاویر

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اتاق های هتل آندور هاوس تورنتو

اتاق های هتل آندور هاوس با سبک خاص و منحصر به فردی که در تزئین و دکوراسیون خود دارند، شما را حیرت زده خواهند کرد. این اتاق ها امکانات بسیار خوب و با کیفیتی دارند. امکاناتی مثل سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت پلاسما، حوله های لاکچری، دوش، سشوار، انواع لوازم بهداشتی که استفاده از آنها رضایت مهمانانان از انتخاب هتل آندور هاوس تورنتو را چندین برابر می نماید.

اپلیکیشن هتل آندور هاوس تورنتو

یکی از نکات واقعا جالب و حیرت انگیز در هتل آندور هاوس تورنتو که توجه بیشتر گردشگران شیک و مشکل پسند را به خود جلب می نماید، اپلیکیشن این اقامتگاه است. شما با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل خود می توانید دما و نور اتاقتان را به راحتی تنظیم نمایید. جالب است بدانید که حتی درخواست هایی مثل روم سرویس نیز با استفاده از اپلیکیشن هتل آندور هاوس تورنتو به راحتی انجام می پذیرد.

رستوران هتل آندور هاوس تورنتو

رستوران منودار و بی نظیر هتل آندور هاوس با غذاهای مدیترانه ای خوشمزه ای که دارد، طعم و لذت خاصی به مسافرت شما انتقال خواهد داد. این رستوران در تمامی وعده های صبح، ظهر و شب درهایش را به روی مهمانان خود باز می نماید و لحظات لذت بخشی برای آنها رقم می زند. ناگفته نماند که در هتل آندور هاوس تورنتو قهوه های بسیار دلچسبی برای مهمانان آماده و سرو می گردد.

سرویس های هتل آندور هاوس تورنتو

در هتل آندور هاوس تورنتو مجموعه گسترده ای از سرویس های با کیفیت و خوب به مهمانان ارائه شده و رفاه و راحتی بسیار زیادی برای آنها به ارمغان آورده می گردد. برای مثال، شما با اقامت در این هتل می توانید از سرویس نگهداری چمدان ها، خشکشویی، لباس شویی و نظافت روزانه استفاده نمایید. جالب است بدانید که کارکنان بخش پذیرش هتل فعالیت مستمری در طول شبانه روز داشته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. ناگفته نماند که کارکنان هتل آندور هاوس تورنتو مسلط به چهار زبان انگلیسی، اسپانیایی، روسی و چینی هستند.

چند نکته دیگر درباره هتل آندور هاوس

بخش های مختلفی از هتل آندور هاوس تورنتو مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و همین موضوع باعث می گردد که هوای داخل اقامتگاه بسیار دلنشین باشد. در ضمن، سیگار کشیدن در تمامی قسمت های این هتل ممنوع است. سیستم گرمایشی و آسانسور هتل آندور هاوس تورنتو نیز در مواقع لزوم کارایی بسیار خوبی از خود نشان می دهند. گفتنی است که بخش های مختلف هتل آندور هاوس تورنتو کاملا برای اقامت افراد معلول مناسب سازی شده اند. به همین خاطر حضور این افراد هم در هتل آندور هاوس تورنتو همیشه توام با رفاه و راحتی است.

حیوانات خانگی در هتل آندور هاوس تورنتو

یکی دیگر از مزایای جالب اقامت در هتل آندور هاوس تورنتو امکان ورود به این هتل همراه با حیوان خانگی است. این موضوع باعث می گردد که گردشگرانی از سرتاسر دنیا با خیال راحت حیوان خانگی خودشان را بغل گرفته و به تورنتو سفر نمایند. البته احتمالا برای ورود حیوان خانگیتان، هزینه خاصی از شما دریافت گردد.

موقعیت مکانی هتل آندور هاوس تورنتو

هتل آندور هاوس تورنتو در نقطه ای از شهر تورنتو واقع شده که دسترسی به کافه ها و رستوران های مختلف از آن بسیار ساده است. جدا از این ها، شما با اقامت در هتل آندور هاوس تورنتو می توانید به راحتی تاریخ رنگارنگ و محیط متنوع هتل آندور هاوس را در دسترس خود قرار دهید. در حالت کلی، فقط با چند دقیقه پیاده روی و استفاده از خودرو می توان خود را از هتل آندور هاوس تورنتو به نقاط مختلف شهر رساند.

اماکن نزدیک به هتل آندور هاوس تورنتو

فاصله هتل آندور هاوس تورنتو تا سالن تئاتر پاناسونیک: 100 متر

فاصله هتل آندور هاوس تورنتو تا مرکز خرید مانولایف: 300 متر

فاصله هتل آندور هاوس تورنتو تا کتابخانه عمومی تورنتو: 400 متر

فاصله هتل آندور هاوس تورنتو تا موزه جرج گاردینر: 700 متر

فاصله هتل آندور هاوس تورنتو تا موزه رویال اونتاریو: 700 متر

فاصله هتل آندور هاوس تورنتو تا عمارت کاسا لوما: 2.2 کیلومتر

فاصله هتل آندور هاوس تورنتو تا برج سی ان: 2.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 951

به "آندور هاوس تورنتو؛هتلی که مسافران مشتاق آن هستند!، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آندور هاوس تورنتو؛هتلی که مسافران مشتاق آن هستند!، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید