احمدی صفا سهمیه بوکس المپیک را از دست داد

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از روز سه شنبه در شهر امان پایتخت اردن شروع شده است. در این رقابت ها، 151 بوکسور از 35 کشور از آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان حضور پیدا نموده اند.

احمدی صفا سهمیه بوکس المپیک را از دست داد

امروز و در روز پایانی رقابت نمایندگان ایران 4 بوکسور برای کسب سهمیه المپیک مبارزه می نمایند.

در نخستین میارزه امروز امید احمدی صفا بوکسور وزن 52 کیلوگرم تیم ملی در مبارزه سرنوشت ساز مقابل نماینده استرالیا علیرغم پیروزی در دو راند متوالی و رجحان مطلق مقابل حریف بازنده شد.

احمدی صفا در این رقابتها پس از یک دور استراحت به مصاف قاسم السودانی بوکسور عراقی و دارنده مدال برنز آسیا رفت و قاطعانه به پیروزی رسید.وی در ملاقات دوم مقابل زویروف ازبکستانی قهرمان المپیک و دنیا بازنده شد و راهی جدول شانس مجدد شد و خاتمه برابر بوکسور استرالیایی بازنده شد و سهمیه المپیک را از دست داد.

دانیال شه بخش، اشکان رضایی و سید شاهین موسوی دیگر نمایندگان ایرانی دارای شانس کسب سهمیه المپیک هستند که تا دقایقی دیگر مبارزه آنها شروع می گردد.

تیم ملی ایران با هشت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

امید احمدی صفا، دانیال شه بخش، اشکان رضایی، سجاد کاظم زاده، سیدشاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان پور، بوکسورهای ایران در این مسابقات بودند.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی ایران است و همایون امیری و غلامرضا کریمی هم به عنوان مربی حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 830

به "احمدی صفا سهمیه بوکس المپیک را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی صفا سهمیه بوکس المپیک را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید