بهترین خطوط حمله مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا برای حریفان ایران

به گزارش مرجع مقالات، تیم های ملی فوتبال زیر 23 سال کره جنوبی و ازبکستان عنوان بهترین خطوط حمله مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا را از آن خود کردند.

بهترین خطوط حمله مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا برای حریفان ایران

با تور چارتر مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام رقابت های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند که به صعود تیم های کره جنوبی، عربستان و استرالیا به المپیک انجامید، عناوین برترین تیم ها در این رقابت ها اعلام شد.

براین اساس کره جنوبی قهرمان رقابت ها با 10 گل زده عنوان بهترین خط حمله مسابقات را به نام خودش ثبت کرد در حالی که ازبکستان، تیم چهارم بازی ها که نتوانست به المپیک راه یابد با 9 گل زده در صندلی دوم ایستاد.

همچنین تیم امید عربستان که با کسب عنوان قهرمانی بعد از سال 1996 به طلسم 24 ساله سرانجام داد و راهی المپیک شد در این رقابت ها با دریافت تنها دو گل مقابل تیم های ژاپن و کره جنوبی عنوان بهترین خط دفاع را کسب کرد. عربستان با دریافت کمترین کارت همچنین برنده بازی جوانمردانه شد.

در این رقابت ها مجموعاً 69 گل به ثمر رسید که نسبت به دو دوره قبلی بازی ها کمترین رکورد را نشان می دهد با این وجود بیش از 93 هزار تماشاگر شاهد این مسابقات بودند که بالاترین رکورد بین دوره های برگزار شده در سال های 2016، 2018 و 2020 محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 627

به "بهترین خطوط حمله مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا برای حریفان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خطوط حمله مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا برای حریفان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید