اسکنر سه بعدی سونی دنیای واقعی را به بازی ها اضافه می نماید!

به گزارش مرجع مقالات، غول فناوری ژاپنی سونی اخیراً در نمایشگاه CES 2022 از یک اسکنر سه بعدی به نام PlayStation VR2 رونمایی نموده است.

اسکنر سه بعدی سونی دنیای واقعی را به بازی ها اضافه می نماید!

به گزارش خبرنگاران، این اسکنر سه بعدی طوری طراحی شده که به گیمر ها اجازه می دهد آیتم های دنیای واقعی را در بازی های ویدیویی و فضا های VR (واقعیت مجازی) قرار دهند. طبق گزارش GameRant، این پتنت ابتدا در ژوئن سال 2021 به اداره ثبت احتراع ارائه شد، اما بدلیل تضاد با بخری پتنت ها سونی مجبور شد تغییراتی در آن ایجاد کند.

در تصویر منتشر شده از این پتنت، می توان مشاهده کرد که فناوری آینده سونی به کاربران اجازه می دهد اشیاء واقعی را اسکن نمایند و سپس در فضای مجازی با آن ها بازی نمایند. سونی هیچ اطلاعاتی در مورد موارد استفاده این فناوری ذکر نکرده است، اما اینطور به نظر می رسد که برای ارائه آیتم های واقعی به بازی به وسیله بعضی برنامه های واقعیت مجازی مورد استقبال قرار گیرد.

این اسکنر بعلاوه می تواند به عنوان ابزاری برای انیماتور ها و توسعه دهندگان بازی در نظر گرفته گردد و سبب تسهیل در کار آن ها گردد. این پتنت هنوز به سونی اعطا نشده است؛ بنابراین باید مدتی منتظر بمانیم تا این فناوری در دسترس قرار گیرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1944

به "اسکنر سه بعدی سونی دنیای واقعی را به بازی ها اضافه می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکنر سه بعدی سونی دنیای واقعی را به بازی ها اضافه می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید