افتتاح رسمی پتروشیمی مسجدسلیمان، اواخر فروردین ماه

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران/خوزستان فرماندار مسجدسلیمان از افتتاح رسمی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در اواخر فروردین ماه اطلاع داد.

افتتاح رسمی پتروشیمی مسجدسلیمان، اواخر فروردین ماه

محمد پاکدل در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط احداث پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان اظهار کرد: عملیات ساخت و احداث مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان به اتمام رسیده است و به احتمال زیاد در اواخر فروردین ماه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی اضافه نمود: این مجتمع پتروشیمی اکنون به صورت آزمایشی فعال شده و فراوری آزمایشی دارد تا پس از طی مراحل نهایی، افتتاح گردد.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان برای حدود یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد می نماید و در جذب این نیروها نیز کوشش خواهد شد که افراد بومی منطقه به کار گرفته شوند.

پاکدل اضافه نمود: پتروشیمی مسجدسلیمان یک پروژه ملی بزرگ و کشوری است که در خوزستان افتتاح خواهد شد و یاری بسیاری به اشتغال زایی و ایجاد رونق مالی در شهرستان مسجدسلیمان می نماید.

وی گفت: این طرح در جهت برطرف آسیب های اجتماعی در مسجدسلیمان نیز نقش بسیار موثری خواهد داشت و می تواند شرایط را در این زمینه بهبود ببخشد.

فرماندار مسجدسلیمان اعلام کرد: ارتقای سطح زندگی ساکنین مناطق محروم، توسعه و افزایش رشد مالی و اجتماعی و فراوری محصولات پتروشیمی با ارزش اضافه نموده بالا از دیگر اهداف مهم بهره برداری از این طرح است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1571

به "افتتاح رسمی پتروشیمی مسجدسلیمان، اواخر فروردین ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح رسمی پتروشیمی مسجدسلیمان، اواخر فروردین ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید