افزایش تلفات ریزش ساختمان در هند به دست کم 11 کشته

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران: رسانه های خبری هند از افزایش تلفات حادثه صبح امروز که درپی آن ساختمان هتلی در شهر سکندرآباد در جنوب شرقی این کشور فروریخت، به دست کم 11 کشته خبر دادند.

افزایش تلفات ریزش ساختمان در هند به دست کم 11 کشته

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، رسانه های خبری هند از افزایش تلفات حادثه صبح امروز (دوشنبه) که درپی آن ساختمان هتلی در شهر سکندرآباد در جنوب شرقی این کشور فروریخت، به دست کم 11 کشته خبر دادند.

شبکه تلویزیونی ان.دی.تی .وی گزارش داد: ساعات اولیه صبح امروز درپی ریزش ساختمان هتل سیتی لایت 11 نفر کشته و 14 تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته مقامات پلیس هند، احتمال می رود تعداد بسیاری نیز در زیر آوار این هتل دو طبقه که حدود ساعت 6:30 صبح به وقت محلی ناگهان فرو ریخت، محبوس شده اند.

گروه های امداد و نجات نیز با زنده خارج کردن چندین نفر از زیر آوار، آنها را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کردند.

بنا براین گزارش، چندین ساختمان طی ماه های اخیر در هند فرو ریخته اند که بسیاری از آنها بلوک های آپارتمانی بودند. در یکی از آخرین حوادث ریزش ساختمان در ماه آوریل در بمبئی، پایتخت اقتصادی هند، 74 نفر به کام مرگ کشیده شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 849

به "افزایش تلفات ریزش ساختمان در هند به دست کم 11 کشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تلفات ریزش ساختمان در هند به دست کم 11 کشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید