افشای مشخصات گوشی آینده Realme V25

به گزارش مرجع مقالات، شرکت ریلمی میخواهد به زودی گوشی Realme V25 را روانه بازار کند. اکنون پیش از عرضه رسمی، اطلاعات این گوشی با شماره مدل RMX3475 در وبسایت بنچمارک Geekbench دیده شده است.

افشای مشخصات گوشی آینده Realme V25

به گزارش خبرنگاران، گوشی هوشمند بعدی سری ریلمی V، ریلمی وی 25 خواهد بود. این شرکت برای عرضه این گوشی هوشمند در تاریخ 3 مارس (12 اسفند) در بازار چین برنامه ریزی نموده است. قبل از عرضه، مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند در وبسایت بنچمارک Geekbench منتشر شده است.

چنان که در این بنچمارک دیده می گردد، گوشی آینده Realme V25 دارای شماره مدل RMX3475 است. این دستگاه 687 امتیاز در تست تک هسته ای و 2022 امتیاز در تست چند هسته ای بنچمارک Geekbench کسب نموده است. گزارش شده که این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 5G پشتیبانی می نماید. این پردازنده، یک چیپست هشت هسته ای است با فرکانس پایه 1.80 هرتز کلاک شده است.

مدلی که در بنچمارک Geekbench معرفی شده است دارای 12 گیگابایت رم می باشد و روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا می گردد. ما انتظار داریم که این نسخه، سطح بالاترین نسخه باشد و گفته می گردد، این گوشی محتمل است نسخه هایی با رم 8 و 6 گیگابایت نیز داشته باشد. از سوی دیگر این گوشی ممکن است 128 گیگابایت حافظه پایه را ارائه دهد.

به غیر از فهرست مشخصات منتشر شده در بنچمارک Geekbench، ویژگی های Realme V25 قبلا نیز فاش شده بود. انتظار می رود گوشی Realme V25 با صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با وضوح Full-HD+ عرضه گردد. در بالای نمایشگر این دستگاه، یک سوراخ پانچ قرار گرفته است.

این دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی می باشد. این سیستم دوربین شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این سنسور های 2 مگاپیکسلی احتمالا لنز های عمق و ماکرو هستند. این گوشی هوشمند بعلاوه دارای یک اسکنر اثر انگشت در کنار قاب برای تأمین امنیت خواهد بود. گزینه های ذخیره سازی دستگاه نیز 128 و 256 گیگابایت خواهند بود. پیش بینی می گردد این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی باشد. انتظار می رود که سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری Realme UI 3.0 روی این دستگاه اجرا گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2060

به "افشای مشخصات گوشی آینده Realme V25" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی آینده Realme V25"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید