سامسونگ رویداد گلکسی آنپکد 2022 را 20 بهمن ماه برگزار می کند

به گزارش مرجع مقالات، اولین رویداد برجسته و مهم سامسونگ در سال که گلکسی آنپکد نام دارد، هر ساله در بازه زمانی بین ژانویه و مارس (دی - اسفند ماه) برگزار می شود. چند روز پیش، سامسونگ تأیید کرد که رویداد گلکسی آنپکد را در فوریه 2022 برگزار خواهد کرد. اگرچه این شرکت هنوز تاریخ دقیق این مراسم را اعلام نکرده اما طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، بسیاری از کاربران تاریخ دقیق این مراسم را در شبکه های مجازی پیدا کرده اند.

سامسونگ رویداد گلکسی آنپکد 2022 را 20 بهمن ماه برگزار می کند

بر اساس گزارش این کاربران، رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ 9 فوریه 2022 (20 بهمن ماه 1400) روز چهارشنبه ساعت 10 صبح به محلی برگزار خواهد شد و این غول کره ای فناوری از محصولات نو سال 2022 خود رونمایی می کند. این اطلاعات از کاربرانی گرفته شده که آگهی Samsung Galaxy Unpacked 2022 در اینستاگرام را دید ند و لینک این آگهی آن ها را به صفحه ای هدایت می کرد که می توانستند برخی از محصولات نو 2022 سامسونگ را قبل از عرضه رسمی پیش خرید کنند.

پس از تکمیل فرم پیش خرید، در یک پیام سامسونگ فاش کرد که طیف نوی از محصولات پیشرفته خود را در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن ماه 1400) در ساعت 10 صبح به وقت محلی از طریق وب سایت خود رونمایی خواهد کرد. Samsung.com جایی است که سامسونگ معمولا پخش زنده رویداد سالانه Spring Unpacked خود را میزبانی می کند. در رویداد گلکسی آنپکد، سامسونگ قرار است گوشی های پرچم دار نو سری گلکسی S22 و تبلت های پرچم دار سری گلکسی تب S8 را معرفی کند.

سری نو گلکسی S22 سامسونگ یعنی گلکسی S22، S22 پلاس و مدل اولترا به همراه سری گلکسی تب S8 این شرکت اکنون به طور رسمی برای رزرو پیش خرید در دسترس کاربران قرار دارند. این شرکت تخفیفات و پیشنهاد های بسیار خوبی را برای کسانی که تصمیم به پیش خرید دارند، در نظر گرفته است. انتظار می رود سری گلکسی S22 با نوترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شود، در حالی که برخی از مدل ها در چند منطقه با چیپست اگزینوس 2200 عرضه خواهند شد.

این گوشی های هوشمند با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در خبری دیگر آمده که هر سه نسخه این گوشی ها یعنی گلکسی S22، S22 پلاس و مدل اولترای آن ممکن است از گوریلا گلس پلاس برای محافظت از نمایشگر بهره ببرند. در حال حاضر شرکت کورنینگ (Corning)، گوریلا گلکس ویکتوس را عرضه کرده که استحکام و دوام بیشتری را برای گلکسی S21 اولترا به ارمغان آورده است. همان طور که می دانید، قدرتمندترین گوشی این سری یعنی گلکسی S22 اولترا با قلم S-Pen عرضه می شود. این قلم S-Pen با سایر قلم هایی که پیش از این در گوشی های شرکت استفاده می شدند فرق دارد. به نظر می رسد سرعت قلم گلکسی S22 اولترا به نسبت نسل گذشته حدود سه برابر بیشتر است که یک پیشرفت فوق العاده و کاملا محسوس را نشان می دهد. اندازه تأخیر قلم S-Pen در گلکسی نوت 20 اولترا 9 میلی ثانیه بوده که اکنون در آخرین گزارش ها این اندازه به تنها 3 میلی ثانیه رسیده است.

هر چه به تاریخ رونمایی از این گوشی های هوشمند غول کره ای فناوری نزدیک تر می شویم، به تعداد شایعه ها درباره این گوشی های نیز اضافه می شود. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، قدرتمندترین گوشی سری S22 ظاهری مربعی و جعبه ای شکل دارد که طراحی آن بسیاری از کاربران را به یاد گلکسی نوت S20 می اندازد. این گوشی هوشمند با نمایشگر 6.8 اینچی Super AMOLED Infinity O با وضوح 1440P، حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار نازک و درگاه USB-C روانه بازار گوشی های هوشمند می شود.

بر اساس گفته بسیاری از افشاگران، این گوشی هوشمند قدرتمندترین و باکیفیت ترین سیستم دوربین در بین گوشی های اندرویدی را به همراه دارد که قطعا می تواند موجب تحسین سامسونگ از طریق کاربران این گوشی ها شود. با اینکه بر اساس مشخصات منتشر شده از خبرگزاری ها، تفاوتی بین دوربین این گوشی و نسل قبلی اش یعنی گلکسی S21 اولترا وجود ندارد، اما طبق ادعای کارشناسان، لنز های دوربین این گوشی فراتر از انتظار ظاهر خواهند شد. منبع تغدیه این گوشی را باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر 45 واتی فوق سریع شارژ خواهد شد. علاوه بر این، گوشی های پرچم دار نو سامسونگ نوترین سیستم عامل اندروید 12 را با رابط کاربری One UI 4.0 اجرا می کنند.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1971

به "سامسونگ رویداد گلکسی آنپکد 2022 را 20 بهمن ماه برگزار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ رویداد گلکسی آنپکد 2022 را 20 بهمن ماه برگزار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید